כמה עולה לגור ביד אליהו (שכירות או רכישה)

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

שכונת יד אליהו עוברת שינוי מהותי, המושך אליו אוכלוסייה צעירה וכן משקיעי נדל"ן.

שינוי זה, קורה בעקבות השקעות רבות בתשתיות השכונה, ובשיפור נגישות השכונה למרכז העיר תל אביב.

במסגרת תוכנית המתאר העירונית, נקבעה תוספת פוטנציאלית של כ- 5000 דירות לשכונה.

ובשנים האחרונות, התוכנית מתורגמת למספר גדול של פרויקטים של בנייה.

 

חלומות TLV

פרויקט זה, הוקם על ידי חברת שיכון ובינוי, בשנת 2016, ועם השקתו נמכרו כמעט מיד, 46 דירות מתוך ה- 58 הקיימות. במסגרת הפרויקט, נבנו 2 בניינים של 8 קומות בני 58 דירות של 5 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן. לכל דירה יש מרפסת, ממ"ד וחניה, והוא ממוקם ברחוב שקט הצמוד לדולפינריום ולבית ספר. לכל דירה ישנה חניה, ועלות התחזוקה של השטחים המשותפים נמוכה.

בעת ההשקה, עמד מחיר דירה בפרויקט, על 20 אלף ₪ למ"ר, לעומתו, כעבור 3 שנים, התבצעה עסקה בפרויקט, בשווי של 40 אלף ₪ למ"ר.

 

NEXT TLV

פרויקט זה, בהקמתן של חברות ב.ס.ר והחברה להתחדשות עירונית בשכונה, הממוקם ברחובה הראשי של השכונה – לה גרדיה. הפרויקט הוא מסוג פינוי בינוי, וראשון מסוגו בשכונה. במסגרתו, נהרסו 3 בנייני רכבת, ובמקומם נבנו 4 חדשים. הבניינים החדשים, הם בני 7-8 קומות, ובהם 275 דירות מרווחות, של 2-5 חדרים. הדירות כוללות ממ"ד, מרפסת מחסן, וחניה פרטית, ובשטחים הציבוריים: חדר כושר ומועדון דיירים.

מפלס הרחוב כולל מסעדות בתי קפה ומסחר – עירוב שימושים, שנועד למשוך קהל של צעירים לפרויקט.

המחיר למ"ר בעת השקת הפרויקט, עמד על 20 אלף ₪, אך כיום ינוע המחיר למ"ר, סביב 35 אלף ₪ ומעלה.

 

פרויקט UPPER HOUSE

פרויקט שנבנה על ידי חברת גינדי החזקות, הכולל 2 מגדלים של 30 קומות, ובהם 704 דירות, של 2-4 חדרים ופנטהאוזים. הפרויקט מציב מספר אתגרים לרוכשים: מיקומו הוא בצמוד למגרש החניה הסואן של היכל מנורה, וחלק מהדירות נמכרות ללא חנייה צמודה בגלל תקן החניה החדש של עיריית תל אביב. בנוסף, בפרויקט 12 דירות בקומה, שחלקן כלואות וכן דמי ניהול הפרויקט, עשויים להיות גבוהים, עקב העלויות הגבוהות הכרוכות בתחזוקת המגדלים.

למרות אתגרים אלו, רוב הדירות בפרויקט, נמכרו בסכום ממוצע של 36 אלף ₪ למ"ר.

 

לסכום

מחיר דירה ביד אליהו, https://yadeliyahu.net, נמצא בעליה מתמדת, בזכות ההשקעות שבוצעו על ידי עיריית תל אביב בשכונה, והביקוש הגדל למגורים בה. בפרויקט חלומות LTV, עמד מחיר דירה על 20 אלף ₪ למ"ר, וכעבור 3 שנים, עלה ל- 40 אלף ₪ למ"ר. בפרויקט NEXT TLV, המחיר למ"ר עמד על 20 אלף ₪, וכיום ינוע סביב 35 אלף ₪ ומעלה. בפרויקט UPPER HOUSE, דירות נמכרו בממוצע של, 36 אלף ₪ למ"ר.

 

שכונת מגורים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם