כמה עולה לגרום למשרד להיות מפואר ואיך עושים זאת

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

קיבלת משרד משל עצמך, ואת/ה רוצה לגרום לו להראות כמו ארמון, או לפחות מכובד כמו אלה שמנפצים בהם חלונות בסרטים.

הנה כמה טיפים חשובים שיסייעו לך בעיצוב:

 

לא לתלות יותר מדי תמונות

קיבלתם משרד חדש, והדבר הראשון שאתם עושים הוא לתלות תמונות של המשפחה בכל פינה. אל תוותרו על התמונות האלה, הן גם משמשות מפתח בפתיחת שיחות חולין עם הלקוחות שמגיעים לפגישה, אך חשוב לעשות זאת במינון. בחרו תמונה או שתיים ומסגרו אותן במסגרת מכובדת, בצבע שמתכתב גם הוא עם עיצוב יתר המשרד.

זו ההוצאה הפעוטה ביותר שכן מסגרת טובה תוכלו למצוא בכל מחיר, החל מ10 ₪.

 

כורסה

במשרד קטן, אם יש מקום, תמיד יהיה נחמד למקם איזו כורסת המתנה ושולחן קפה קטן. על הכורסה להתכתב עם צבע הוילון – בחרו את הקו שאתם אוהבים – צבע מסוים או משחק בין שני צבעים ורוצו איתו בעיצוב. גם עיצוב מינימלי של רהיטים נקיים ובהירים, יוכל ברגע לגרום לחדר להיראות מואר יותר ומעוצב.

כורסאות יד ראשונה תוכלו גם כן למצוא בכל מחיר החל מכמה מאוד שקלים ועד לכמה אלפים. אל תתייאשו, חפשו במגוון הלא נגמר של חנויות כאלו עד שתמצאו כורסה מתאימה במחיר הגון.

 

וילונות

וילונות למשרד  מושקעים ומבריקים משדרגים ברגע את האווירה של היושבים בו. וילונות מוארכים, כאלה שמתחילים מעל החלון אך ממשיכים עד הרצפה, נותנים באופן מיידי תחושה נינוחה של חדר בארמון.

מחירים של וילונות כאלה נעים לרוב בין 500 ל- 1,000 ₪, אך בהתנהלות תקציב נכונה זו יכולה להיות ההוצאה היחידה הכבדה בעיצוב המשרד.

 

כסאות משרדיים

פה אנחנו מגיעים לדילמה חשובה – מצד אחד, נרצה כיסא אורתופדי שיהיה הנוח ביותר לשבת עליו. מצד שני, הכיסאות האלה מעולם לא זכו בתחרות מלכת היופי.

אך ישנם כסאות דמויי עור יפים מאוד שגם הם משרתים את המטרה האורתופדית. מחירים של כסאות כאלה מתחילים בכמה מאוד שקלים, ולביל גייטסים שבינינו מגיעים גם עד עשרות אלפי שקלים. תלוי בכם.

 

שטיח

הסוד בשטיח, כדי לתת תחושה של מרחב, הוא לבחור דווקא בשטיח גדול, שיכסה חלק מהותי ברצפה.

הדבר שהכי כיף בשטיח, במידה ושאר העיצוב נותר בקווים מינוריים, הוא שכאן אפשר להתפרע. ללכת על צבע נועז או עיצוב מיוחד – כזה שמעניק למשרד את החמימות שהייתה חסרה בו אך עדיין מותירה אותו אצילי ומכובד. שטיחים כאלה אפשר למצוא יד שנייה (אחרי ניקוי יבש כמובן) או בחנויות לעיצוב הבית, בטווח מחירים של 300 ₪ ועד ל- 2,000 ₪.

עיצוב המשרד מחדש זו חוויה מהנה ביותר, ובינינו אין סוף לשינויים שנרצה לחולל בו עם הזמן. בהתאם לתקציב, לכו על הרהיטים הדומיננטיים שמשפיעים בעיניכם על החלל – ותתחילו מהם. עיצוב המשרד כולו והפיכתו למפואר יצריכו מכם כמה אלפי שקלים – הוצאה לא גדולה ומשתלמת לטווח הארוך.

 

חדר ישיבות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם