כמה עולה להוציא בערבות?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוב סדרות הדרמה והמתח שבהן אנחנו צופים בטלוויזיה, ישלבו בשלב כזה או אחר מעצר של חשוד. פעם החשוד ייעצר בגלל חשד לרצח, פעם בגלל חשד לגניבה ופעם בגלל חשדות אחרים, אבל מה שבטוח הוא שהסיטואציה הזו מאפיינת לא רק את סדרות הטלוויזיה ואת סרטי הקולנוע, אלא גם את החיים עצמם.

במידה ואדם שקרוב אליכם נמצא במעצר, חשוב שתדעו כמה עולה להוציא בערבות, על מנת שתוכלו לסייע לו, אפילו בקצת, עד שנקבע דינו במסגרת ההליך המשפטי.

 

להוציא בערבות – מה הכוונה כאן בעצם?

כאשר אדם מסוים נכנס למעצר בגין חשד לביצוע פשע כלשהו, עולה על השולחן גם האפשרות להוציא בערבות. כל עוד ההליך נמצא בשלב של חקירה, להוציא בערבות היא בהחלט אופציה שיכולה לסייע לחשוד "לבלות" את זמנו בבית, במקום מאחורי סורג ובריח.

על מנת שאפשר יהיה להוציא בערבות את החשוד, הוא יצטרך לעמוד בכמה תנאים שמחייבים אותו לא לשבש את הליך החקירה, ולהיות נכון להגעה לבית המשפט בכל הרגע שהוא יתבקש. ברגע שאחד מהתנאים האלו לא מיושמים על ידי החשוד, תנאי השחרור יכולים להתבטל עבורו.

 

שאלת השאלות: כמה עולה להוציא בערבות?

כדי להוציא בערבות תצטרכו להיפרד מכמה מאות שקלים. ברוב המקרים העלות של להוציא בערבות תעמוד על בין 600 ש"ח ל-900 ש"ח, אך כמובן שהעלות הזו יכולה להשתנות בהתאם למקרה המדובר, בהתאם למאפיינים של העצור – כמו עבירות עבר, לדוגמה, ועוד.

 

אילו אפשרויות של להוציא בערבות קיימות?

להוציא בערבות היא אופציה שיכולה להוביל לכמה אפשרויות שונות:

  1. להוציא בערבות במקביל לאיסור יציאה ממדינת ישראל.
  2. להוציא בערבות במקביל לאיסור כניסה לאיזורים מסויימים בארץ.
  3. להוציא בערבות במקביל לאיסור מפגש או שיח עם אנשים מסויימים שעלולים להשפיע על החקירה.
  4. להוציא בערבות בתנאי איסור יציאה מהבית, בשעות מסוימות או לאורך היום כולו.

 

נסיבות שמאפשרות להוציא בערבות

לא כל אחד יכול להנות מהאפשרות של להוציא בערבות, וכל מקרה נבחן באופן ספציפי לנסיבות הייחודיות לו. על מנת לקבל אישור ולהוציא בערבות, נדרשת פניה אל המשטרה או אל בית המשפט. ברגע שאלו נותנים את אישורם, ניתן להתחיל לפעול לקראת להוציא בערבות. בית המשפט יתן את אישורו במקרים שבהם הוא מאמין שלהוציא בערבות את החשוד לא עלול לגרום נזק ולשבש את החקירה.

כמו כן, מקרים שבהם לא עלתה הדרישה מהמשטרה לביצוע מעצר של החשוד, יהיו מקרים שבהם בית המשפט יחליט להוציא בערבות את החשוד, משום שאם המשטרה אינה דורשת את מעצרו, בוודאי שאין חשש כלשהו משחרורו.

 

רוצים לדעת עוד על כמה עולה להוציא בערבות?

מגזין מרטינדייל הוא הכתובת הטובה ביותר עבורכם לרכוש ידע נוסף בנושא כמה עולה להוציא בערבות. היכנסו לאתר האינטרנט ותוכלו להנות מהמידע המלא www.martindale.co.il.

כמה עולה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם