כמה עולה להוציא דרכון אירופאי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בין השיקולים העולים כאשר אתם חושבים על הוצאת דרכון אירופאי, הוא המחיר.

אז מלבד לדעת מה כולל התהליך, עליכם לדעת מהם העלויות הכרוכות בהוצאת דרכון אירופאי.

אז, כמה עולה להוציא דרכון אירופאי ומה עשוי להעניק לכם הנחה? בואו נתחיל.

 

עלויות דרכון אירופאי

בתהליך הוצאת דרכון אירופאי, מספר גורמים אשר משפיעים על עלויות הוצאת הדרכון. בין גורמים אלו עומדים המדינה ממנה מבקשים את האזרחות, הימצאות המסמכים הרלוונטיים, דרך הפעולה בהוצאה – באופן עצמאי או באמצעות איש מקצוע, תשלום אגרות ועוד.

 

ייצוג

בעת תהליך הוצאת הדרכון האירופאי, לא חלה חובת ייצוג על ידי איש מקצוע, כך שלמעשה ניתן להתחיל את התהליך באופן עצמאי, ללא ליווי. למרות עובדה זאת, רבים בוחרים לפנות לייצוג עורך דין או איש מקצוע אחר, ממספר סיבות.

תחילה, כאשר אתם מלווים באיש מקצוע, מדובר באדם המכיר את כל רזי התהליך, ויודע כיצד להגיש את בקשתכם להוצאת דרכון, בצורה מיטבית, מבלי להסתכן בטעויות העלולות לפגום בסיכויי קבלת הדרכון.

שנית, בבחירה בייצוג, אתם למעשה מעניקים את העבודה לאדם אחר. הדבר חוסך זמן רב, ובירוקרטיות רבות עבורכם, שכן הדבר רלוונטי בעיקר לאנשים עובדים או לומדים המוגבלים בזמן.

הייצוג כרוך בעלויות כספיות, המשתנות בהתאם למידת המורכבות, וכן בהתאם למדינה בה אתם מעוניינים. תוכלו להוציא אזרחות אירופאית בסיוע קמפוס פאס.

 

תרגומים

כחלק מן התהליך להוצאת הדרכון, תזדקקו לשירותי תרגום, על מנת לתרגם את המסמכים שלכם, משפתכם לשפת המדינה אליה אתם פונים.

העלויות משתנות בהתאם לכמות המסמכים לתרגום, וכן בשפה המבוקשת, אך יש לציין כי לא מדובר בעלויות גבוהות מדי. בממוצע, עלות תרגום מסמך או עמוד נעים בין 60 שקלים ל – 150 שקלים לערך.

 

אגרות

אחרי שבידכם כלל המסמכים הרלוונטיים להגשת הבקשה לדרכון אירופאי, עליכם להגיש את אלו לרשויות המדינה המבוקשת. הגשת מסמכים אלו, כוללים תשלום אגרות, כלומר, תשלום דמי טיפול. עלויות האגרות משתנות בהתאם למדינה, אך באופן כללי, מדובר בסדר גודל של כמה מאות אירו.

כמו כן, באם בקשתכם התקבלה, גם הנפקת הדרכון עצמו, תגרור הוספת עשרות אירו.

 

קורסים

ישנן מדינות, אשר כחלק מתנאי אישור הבקשה, דורשות מעבר מבחן בשפת המדינה או על תרבות המדינה. לשם כך, במידה ואינכם דוברי השפה, עליכם יהא לקחת קורס ללמידת השפה. מחירי קורסים אלו משתנים ועומדים על כ – 2,000 שקלים לערך לקורס בודד.

 

הנחות

כאשר מגישים בקשה לדרכון אירופאי כמשפחה, ניתן לקבל הנחה. הסיבה לכך היא הקרבה המשפחתית, המקלה על הימצאות המסמכים הרלוונטיים, וכן התרגומים הזהים. סיבה נוספת להוזלת התהליך המשפחתי, הוא הייצוג. לרוב כאשר עורך דין או איש מקצוע אחר, מייצג מספר בני משפחה, האינטרס כולו שלו להוזיל את מחירו, על מנת להגדיל את היקף שירותיו.

 

דרכון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם