כמה עולה להוציא דרכון פורטוגלי למשפחה שלמה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ישראלים רבים מכל שכבות האוכלוסייה פונים לקבלת אזרחות פורטוגלית. היתרונות הם עצומים: אזרחות אירופאית, המהווה כרית ביטחון ומאפשרת לכם להיות חלק מגוף עולמי גדול וחזק, שמגן עליכן ומעניק לכם זכויות רבות.

תוכלו לקבל את הביטוח הרפואי האירופאי, שמספק לכם מגוון שירותי רפואה מעולים במדינות שונות בעולם, תוכלו לפנות להשקעות בנדל"ן בפורטוגל ובמדינות נוספות באירופה, שם תמצאו אפיקי השקעה משתלמים, לקבל הטבות מס ומימון בנקאי רלוונטי, תוכלו לקבל בקלות אשרת ביקור בארצות הברית, או ללמוד בכ אוניברסיטה איכותית באירופה, במחירים שמקבלים רק תושבי אירופה. אז היתרונות ברורים. אבל כמה זה עולה לכם ומה אם אתם משפחה שלמה, שזקוקה למספר דרכונים?

 

מחירים ועלויות לתהליך קבלת אזרחות ודרכון פורטוגלי

במקרה הלא סביר, שתחליטו לעבור את כל התהליך בכוחות עצמכם, מבלי לקבל עזרה של חברה מתמחה, עלויות התהליך עשויות להגיע למחיר של 9,000 ש"ח לאדם, כאשר אם אתם מעוניינים להנפיק דרכון פורטוגלי לכל בני המשפחה, תזכו להוזלה של כמה מאות שקלים לאדם.

המחיר כולל את תשלום האגרות המשפטיות, תשלום לקהילה היהודית בפורטוגל לפני קבלת אישור מהם, עלויות ייצוג על ידי עורך דין פורטוגלי ובמקרה הצורך גם עורך דין ישראלי, קבלת המסמכים הדרושים והחתמתם על ידי נוטריון.

התהליך הארוך, העשוי להימשך כשנתיים, יחד עם העלויות הגבוהות, מרתיע אנשים רבים מלנסות לקבל אזרחות פורטוגלית שתאפשר להם לשפר את איכות החיים, אבל אפשר להקל על התהליך ולעבור אותו בשלום, בזמן קצר יותר, תוך קבלת טיפול מקצועי ומיומן ואף להפחית בעלויות, אם פונים לחברה מתמחה, שתטפל עבורכם בכל השלבים המייגעים.

החל בשליחת המסמכים לרשויות הרלוונטיות, הנפקה והוצאה של המסמכים הדרושים, עריכת בדיקת התאמה וכלה בתשלום לגופים הרלוונטיים, חברה מתמחה תעשה עבורכם את כל הפעולות הנחוצות וגם תיתן לכם עבור דרכון פורטוגלי מחיר משתלם.

 

מה כולל תשלום לחברה המתמחה בהוצאת דרכון פורטוגלי?

שלבי התהליך הם מורכבים וגם יקרים. שלבים רבים בתהליך דורשים לא רק מאמצים ודיוק רב, אלא גם תשלום גבוה של אגרות ושכר טרחה:

  1. תשלום עבור האישור של הקהילה היהודית בפורטוגל: 500 אירו לבן משפחה ראשון ועוד 250 אירו לכל בן משפחה נוסף.
  2. בולי הגשה – 250 אירו
  3. הוצאות שילוח לאיסוף המסמכים משגרירות פורטוגל וממשרד החוץ.
  4. עלויות תרגום המסמכים ואישורי נוטריון.
  5. שכר טרחה לעורך דין פורטוגלי, עבור בדיקת התיק והגשתו לרשויות.
  6. מעקב צמוד אחר התקדמות הטיפול בתיק לאחר הגשת הבקשה.
  7. הוצאות דואר
  8. שכר טרחה עבור עבודת החברה המטפלת בתיק.

 

לסיכום – ערך שלא יסולא בפז

דרכון פורטוגלי מעניק יתרונות עצומים ומשמעותיים. אפשר להשיג דרכון כזה באופן עצמאים – עם הרבה סבלנות, מאמצים ועלויות כספיות לא מבוטלות, אך ללא ספק הוצאת דרכון בסיוע חברה מתמחה, מקל לאין ערוך על התהליך, חוסך לכם זמן שאינו נמדד בכסף ומעניק לכם שקט נפשי, בידיעה שכל המשפחה שלכם תקבל את הדרכון המיוחל במחיר הוגן וללא עיכובים.

ציוד לאזרחות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם