כמה עולה להזמין מנעולן בהתראה קצרה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הזמנה של מנעולן בהתראה קצרה מהווה חלק אינטגראלי מהחיים, כחלק מסיטואציה בה רובנו נתקלים בחיי היום יום. כמה זה עולה וממה המחיר מורכב? על כך ובהרחבה – במדריך הבא.

 

כמה עולה להזמין מנעולן בהתראה קצרה?

סיטואציה מוכרת לרובנו מחיי היום יום נוגעת לרגע בו אנו מבינים כי ננעלנו מחוץ או בתוך הבית, ללא יכולת לצאת או להיכנס. למעשה, מדובר בסיטואציה מורכבת אשר מצריכה לרוב יצירת קשר עם מנעולן מורשה, וזאת בכדי לבצע פריצה מקצועית ומהירה. רוב המנעולנים מציעים שירות 24/7, מתוך הבנה כי לקוחות רבים עשויים למצוא עצמם בסיטואציה הזו. עם זאת, כל מנעולן גובה מחיר אחר מהלקוח, ולכן חשוב מאוד לבחון את המחירון אשר מוצג באתרי מדרג וכן באתרים המקצועיים בתחום. עם זאת, ניתן לומר כי העלות של הזמנת מנעולן בהתראה קצרה נאמדת ב 150-250 ₪ לביקור, אולם המחיר משתנה בהתאם למורכבות הפעולה וכן לסוג הפריצה. כיצד מחשבים את העלות ומה חשוב לדעת בנוגע לעלויות נוספות אותן תידרשו לשלם? להלן המחירון.

דלת פתוחה

ממה מורכב המחיר של הזמנת מנעולן בהתראה קצרה ומה חשוב לדעת בנושא העלויות?

ראשית כל, בעת יצירת קשר עם מנעולן מורשה יש לשאול עוד בטלפון מהו המחיר אותו הוא גובה, כאשר לרוב מנעולנים ייגבו תשלום נוסף בעבור ביקור בשעות הלילה. ביקור בשעות המקובלות יעלה לרוב בין 150 ₪-250 ₪, ולכן במידה ולא מדובר במקרה דחוף, מומלץ להמתין לשעות הבוקר. בנוסף, המחירון משתנה בהתאם למורכבות העבודה. כך לדוגמא, פריצת דלת טרוקה יעלה בין 250 ₪-350 ₪, ואילו פריצה של פלדלת (כולל התקנה של צילינדר חדש) יעלה 400-600 ₪. פריצת דלת עץ נחשבת לזולה יותר, והיא נאמדת בטווח המחירים 300-350 ₪. כאמור, במידה ואתם זקוקים לשירותו של מנעולן מורשה בשעות הלילה, המחיר עולה בהתאם למורכבות העבודה וכן במידה ותצטרכו התקנה של צילינדר סטנדרטי. העלות של התקנת מנעול תואם מעלה את המחיר ב 30%-20%, ולכן יש לקחת זאת בחשבון בעת הזמנת מנעולן מורשה.

 

מעוניינים לקבל הצעת מחיר משתלמת בעבור הזמנת מנעולן בטווח הקצר? כעת יש לכם את הכתובת

באמצעות החברה תוכלו לקבל שירות מהיר במיוחד של פריצת מנעולים, באמצעות מנעולנים מורשים ומנוסים בתחום. חברת חי מנעולים מעניקה שירותי פריצת מנעולים בעת חירום ובשגרה, כאשר שימת הדגש היא על מתן מענה מהיר הניתן בעבור לקוחות פרטיים ועסקיים. חברת חי מנועלים פועלת בתחום באישור משטרת ישראל, ומספקת תעודת אחראיות מלאה כמו גם חשבונית בגין העבודה, כל זאת במסגרת הצעת מחיר נוחה ומשתלמת. להזמנת מנעולן 24/7, היכנסו לאתר הרשמי של החברה או חייגו למספר 054-355-8887 ומנעולן מורשה ישמח לסייע לכם בכל עת, כך שתוכלו לקבל שירות מהימן ומקצועי הנעשה בהתאמה אישית.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם