כמה עולה להזמין מסאז' עד הבית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אתם מרגישים שהייתם רוצים לנוח? להתפנק קצת? או אולי להיפרד מהכאב הנוראי שאתם מרגישים בכתפיים מזה כמה שבועות? אם כך, כדאי שתדעו שלא תמיד צריך לפנות לספא יוקרתי ולשלם על עיסוי מקצועי הון עתק. במקום זה אפשר להזמין גם מעסה מקצועי עד הבית וליהנות מהשילוב שבין נוחות ובין מחירים אטרקטיביים במיוחד, אז למה אתם מחכים?

 

מהם היתרונות של הזמנת עיסוי עד הבית?

כשמדברים על האפשרות של עיסוי עד הבית או עיסוי בספא, זה ברור שלא פעם עיסוי עד הבית זו האפשרות המנצחת. אומנם זה נכון שיש משהו מפנק ומיוחד בספא, אך מצד שני, ספא כמעט תמיד יהיה הרבה יותר יקר וגם ידרוש מאתנו להשקיע הרבה יותר זמן בכל העניין. לכן, אם אתם רוצים ליהנות מנוחות אינסופית, עיסוי שמתקיים בבית הפרטי שלכם יכול להיות מוצלח. בנוסף, אתם לא צריכים לנהוג וגם לא צריכים להתלבש בצורה מיוחדת, כי הכול מתקיים במרחב הפרטי שלכם. מבחינת המחירים, כמובן שעיסוי בבית הלקוח עולה הרבה פחות מאשר עיסוי בספא ולכן גם במובן הזה זו בחירה מושלמת.

 

מה משפיע על המחיר של עיסוי בבית הלקוח?

אם חשבתם לרגע שתמיד תשלמו את אותם המחירים על עיסוי בבית הלקוח, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. יש כמה פרמטרים שישפיעו על המחיר, כמו לדוגמא:

 

  • האם אתם מזמינים עיסוי דחוף כי כואב לכם בצורה בלתי נסבלת או שאתם קובעים את זה מראש ובנחת.
  • לאיזה מעסה אתם מתקשרים.
  • כמה שנות ניסיון מביא אתו המעסה שלכם.

 

בנוסף, עוד נתון שלא כולם מודעים לו אך משפיע בצורה משמעותית על המחיר, זו השאלה באיזו מסגרת עובד המעסה. כלומר, האם מדובר על מישהו שמנהל עסק קטן ועצמאי? או שאתם פונים אל חברה שמעסיקה מספר מעסים ושולחת אליכם אחד מהם? חשוב לברר את הנתונים האלה שכן אומנם מדובר על פינוק נהדר, אך זה לא אומר שחובה להזמין את המעסה שאצלו התעריפים הם הגבוהים ביותר.

 

איך תדעו שהמעסה שהזמנתם באמת יהיה מוצלח?

ראשית, לא תדעו עד שלא תנסו ושנית, רצוי לזכור שמגע זה עניין אינדיבידואלי. יש אנשים שאוהבים מגע מסוים ואילו אחרים מעדיפים מגע מסוג אחר. מה שכן, יש בכל זאת כמה דברים שכדאי לבדוק כשאתם רוצים להזמין מעסה עד הבית, כמו לדוגמא: הניסיון, ההמלצות וההשכלה הפורמאלית. זה נכון שעיסוי זה גם עניין של כישרון וכוח פיזי, אך יש כאן גם הרבה אנטומיה וידע שצריך לרכוש. לכן אתם יכולים גם להרגיש בנוח לשאול איפה למד איש המקצוע שאתם מזמינים, כי אחרי הכול, מדובר על הבריאות שלכם. עיסוי שלא נעשה בצורה מקצועית עלול לגרום לכם נזק ולכן יש טעם לבדוק שאתם בוחרים באיש מקצוע רציני שלמד ושצבר מספיק ניסיון.

טיפול גב

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם