כמה עולה להשכיר מלגזה – לטווח ארוך או קצר

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לפעמים יש לנו צורך במוצר מסויים רק בשביל שימוש קצר של כמה ימים או כמה חודשים. בעוד חלק מהאנשים יעדיפו לקנות ציוד, לאחסן אותו ולהשתמש בו במידת הצורך, אנשים רבים בוחרים דווקא בהשכרת הציוד – הדרך הקלה והנוחה שלא מצריכה מהם אחזקת ציוד שלא לצורך וכן לא למצוא לו פתרונות אחסון. אחד מהחפצים המושכרים הנפוצים ביותר הוא המלגזה, לצרכי העברת מחסנים או ציוד כבד. אז כמה עולה להשכיר מלגזה – לטווח ארוך או קצר? את כל זה נבדוק במאמר הבא.

מלגזה – למה צריך אותה בכלל?

לפני שנגיע לשאלה כמה עולה להשכיר מלגזה – לטווח ארוך או קצר, נסביר מהי מלגזה.
מלגזה היא למעשה כלי רכב ממונע באמצעותו מועברים מטענים במשקלים כבדים ממקום למקום. המלגזה היא בעלת ארבעה גלגלים והגה, שמאפשרים מעבר ותמרון בפינות צרות. למלגזה מחוברות זרועות פלדה אותן ממקם נהג המלגזה מתחת למטען, ומרים אותו באמצעותן. במלגזה משתמשים במעבר מטענים כבדים שמצריכים כוח גדול יותר מכוח נשיאה של אדם או מספר אנשים.

כל אחד יכול לנהוג במלגזה?

ממש לא. על מנת לנהוג במלגזה יש לעבור קורס שיקנה לכם רישיון לנסיעה ושימוש במלגזה, ובתנאי שיש לכם רישיון נהיגה ושגילכם 18 ומעלה. רישיון למלגזה קיים בשני סוגים – סוג אחד המאפשר נשיאת מטען של עד 20 טון, הנקרא גם היתר 129, וסוג נוסף המאפשר נשיאת מטען ללא הגבלת משקל, הנקרא גם היתר 130. על מנת לקבל את היתר 130 תצטרכו רישיון נהיגה ברכב משא.

כמה עולה להשכיר מלגזה

כמה עולה להשכיר מלגזה – לטווח ארוך או קצר

רבים מעדיפים להשכיר מלגזה לשימוש זמני בלבד, ובהתאם קיימות חברות המציעות מלגזות להשכרה. לשאלה כמה עולה להשכיר מלגזה – לטווח ארוך או קצר, קיימות מספר תשובות. בגדול, השכרה יומית של מלגזה יכולה להתחיל במחירים של 400-450 ש"ח ויכולה להגיע גם ל-800 ש"ח ליום. השכרה תקופתית תוזיל קצת את המחיר.

כמה עולה להשכיר מלגזה – לטווח ארוך או קצר תלוי גם בסוג המלגזה בה תבחרו. קיימות מלגזות במגוון סוגים ולשם צרכים שונים. למשל, השכרת מלגזה 1.3 טון עם תורן דו שלבי תעלה בסביבות ה-450 ש"ח ליום, בעוד השכרת מלגזה טאיליפט עם תורן דו שלבי תעלה כ-600 ש"ח ליום. בנוסף טווח ההשכרה גם הוא משפיע על המחיר.

חברת אמקול – מלגזות למכירה ולהשכרה

חברת אמקול שנוסדה בשנת 1939 היא מהחברות הוותיקות ביותר בתחום ייבוא ושיווק הציוד הטכני. בין מוצריה תוכלו למצוא מלגזות, ציוד מכני הנדסי, אוטובוסים וכח אנרגיה. היום מהווה אמקול חלק מקבוצת אלייד, אחת הקבוצות המובילות במשק הישראלי, כך שבחירה באמקול להשכרה או קניית ציוד מבטיחה לכם איכות ומקצועיות מקסימליות. היכנסו עוד היום לאתר החברה ובחרו לעצמכם את הציוד הדרוש לכם.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם