כמה עולה ללמוד קורס קונדיטוריה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

קורס קונדיטוריה נחשב לאחד הקורסים המבוקשים של השנים האחרונות, אולם חשוב לזכור כי על מנת שתוכלו לקבל את ההכשרה המקיפה והטובה ביותר יש לבחור במסלול לימוד מקיף ומקצועי. כמה זה עולה ומה חשוב לדעת רגע לפני ההרשמה? להלן הפרטים.

 

כמה עולה ללמוד קורס קונדיטוריה מקצועי?

קורס קונדיטוריה מקצועי עולה בין 8,000-34,000 ₪, תלוי בהיקפו של הקורס – האם מדובר בקורס של מקוצר או מקיף. למעשה, חובבנים אשר מעוניינים ללמוד קונדיטוריה יכולים לבחור במסלול מקוצר של שנה אחת בלבד, כל זאת בעלות של 14,000 ₪ ומעלה, תלוי במוסד בו בוחרים ללמוד. קורסים מקיפים נמשכים כתשעה חודשיים ונחשבים לקורסים יקרים, אולם לימודי קונדיטוריה מקצועיים מלמדים את כל רזי המקצוע מא' ועד ת', כולל נדבכים חשובים לצורך ניהול עסק: ייעול זמנים, סדר עבודה, עבודה עם מסות של חומרי גלם וכן עבודה פרטנית אשר נעשית בכדי ללמוד את רזי התחום מבחינת אפייה, טיגון, בישול וכן טכניקות ייחודיות ומדויקות אשר כולן מהוות את הבסיס של עולם הקונדיטוריה . בנוסף, ניתן ללמוד קורס קונדיטוריה מקצועי באמצעות עבודה אחד על אחד עם קונדיטור, כאשר טווח המחירים של הקורסים הללו נמוך משמעותית מאשר קורסים במוסדות מובילים. עם זאת, לא מדובר בקורסים מקיפים אלא בקורסים נקודתיים אשר בהם מתמקדים בחומר גלם אחד, ולכן מי אשר מעוניין להפוך לקונדיטור מצליח עם ידע וניסיון חייב לפנות למוסד קונדיטוריה אשר ידע לספק לא רק את המעטפת המקצועית הטובה ביותר אלא גם הכשרה מקצועית אשר מבוססת על למידה מעמיקה של כל חומרי הגלם בעולם הקונדיטוריה, וזאת בכדי לקבל הכשרה מקיפה אשר היא הכרחית לצורך עיסוק בתחום, גם אם רק באופן חובבני.

עוגיות

 

היכן ניתן ללמוד קורס קונדיטוריה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר?

אם ברצונכם לקבל את הידע המקצועי הנרחב ביותר בתחום הקונדיטוריה, המקום אליו תצטרכו לפנות הוא ללא ספק  אסטלה. מדובר במוסד מוביל ומומלץ בתחום הקולינריה בישראל, וזאת בשל העובדה כי מדובר במוסד הלימוד היחיד בארץ אשר מתמקד אך ורק בתחום הקונדיטוריה והשוקולד. בראש כיתת האמן עומדת אסטלה מ. בלפר, מי שנחשבת מזה שנים רבות לקונדיטורית המובילה בישראל ואוטוריטה בתחום השוקולד, כתוצאה מעבודה רבת שנים והכשרה אותה קיבלה מבית הספר קורדון בלו הצרפתי. הקורסים אשר ניתנים לכם באסטלה הינם קורסים איכותיים אשר מהווים את האותות והמופתים של הענף, וזאת כחלק מהכשרה של מאות קונדיטורים מוכשרים אשר השתלבו בענף ואף פתחו עסקים עצמאיים משגשגים. לאור העובדה כי ישנם לא מעט מקומות בהם ניתן ללמוד קורס קונדיטוריה, הבחירה צריכה להיות בקורס המקיף והמקצועי ביותר, ולכן בחירה באסטלה היא בחירה אידיאלית בעבור כל חובב או קונדיטור מקצועי. לקבלת הצעת מחיר והרשמה, חייגו למספר 03-5329381.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם