כמה עולה לנקות ספה לבד או עם איש מקצוע?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בסוף כל יום עבודה, אחרי ארוחת ערב גדולה או סתם אם בא לנו להירגע, היא תמיד תחכה לנו שם, הספה. אחרי שנים של שימוש אינטנסיבי רק טבעי שנראה סימנים של בלייה: כתמים, קמטים או ריח. אם אתם שייכים לאסכולה שגורסת כי אין מה לעשות מלבד להחליף ספה אחת לכמה שנים כדאי שתחשבו שוב. עם מגוון החומרים והטכנולוגיות שקיימות כיום בשוק ניתן לנקות כל ספה ולהחזיר עטרה ליושנה. אז כיצד נעשה ניקוי מקצועי או ביתי של הספה וכמה הליכים שכאלו עולים? כתבה זאת תספק את כל התשובות.

 

ניקוי ספות ביתי – הרוטינה שתאריך את החיים של הספה שלכם

מרביתנו דואגים לטאטא את הרצפה ולעשות כלים על בסיס יומיומי, להוריד אבק, לכבס מצעים ולשטוף את הרצפה על בסיס שבועי ולנקות חלונות על בסיס חודשי. על פניו נראה שלא קיים אף משטח בבית שלא זוכה לטיפול שוטף (תרתי משמע) עם זאת את הספות משום מה, רובנו נוטים להזניח.

בשוק קיימים תכשירים רבים שנועדו לניקיון של הספות. המגוון הרחב של התכשירים מתאימים לסוגי הריפוד השונים: עור, זמש, בד ועוד.. ואף לשיטות הניקוי השונות, ניקוי ללא מים באמצעות שאיבה, ניקיון עם מטלית לחה ספוגה בחומר, ניקוי עם מברשת ייעודית ועוד.

גם טווח המחירים של חומרים שכאלו הוא רחב מאוד ונע בין 25 שקלים לכמה מאות, בהתאם לסוג החומר ונפח הבקבוק. ניקיון של ספות באמצעות תכשירים שכאלו הינו נגיש ונוח. אם אינכם מקפידים לנקות את הספה בצורה סדירה ואמצעים אלו נראים לכם מורכבים מידי בספות מסוימות ניתן להסיר את הריפוד ולכבס אותם במכונת כביסה.

 

ניקוי ספות מקצועי – השירות שכדאי להכיר

בנוסף לניקיון ביתי של הספות מומלץ מאוד להזמין שירות ניקוי מקצועי אחת לכמה שנים. אנשי מקצוע המתמחים בניקיון ספות ידעו להתאים את התכשיר הנכון ושיטת הניקוי האופטימלית לספה שלכם וינקו את הספה באופן מעמיק שאינו אפשרי באמצעים ביתיים רגילים. מספיק להיכנס לרשת ולהסתכל על מעט תמונות לפני ואחרי של שרותי ניקוי שכאלה על מנת להבין כמה לכלוך ואבק ספות עשוית לצבור לאורך השנים.

 

כיצד למצוא שירות ניקיון יסודי ומקצועי?

ספות הן לא עניין זול וכיוון שמדובר ברהיט מאוד מרכזי בבית, בעל נראות גבוהה שמשמש את כל בני הבית באופן יומיומי חשוב מאוד למצא שירות ניקיון ספות מקצועי, מהימן ובעל המלצות רבות. שירות ניקיון לספות המתחזק אתר מקצועי שמציג דוגמאות לספות שנוקו יכול לספק אינדיקציה ראשונית טובה מאוד. כמו כן ניתן לבקש המלצות, לשלח תמונות של הספה להתייעץ ולקבל הצעת מחיר מבעל העסק.

אין כמו לסיים יום עבודה ארוך על ספה נוחה וריחנית בסלון, או להעביר סופשבוע מכורבלים על ספה נקייה מול סרט או סדרה טובה. אם תדאגו לנקות את הספה שלכם באופן קבוע, תגלו עולם חדש ומפנק של כיף ביתי.

 

ספות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם