כמה עולה לעשות ביטוח מבנה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מעוניינים לרכוש ביטוח מבנה במחיר הטוב ביותר בישראל? להלן הפרטים שכל וועד בית חייב להכיר לקראת הרכישה.

כמה עולה לעשות ביטוח מבנה?

ביטוח מבנה הוא ביטוח אשר משיק אל כל תחומי ניהול בניין משותף, החל מביטוח תכולה ועד לביטוח בעבור וועד הבית. לצערנו, בבניינים משותפים רבים בישראל אין ביטוח מבנה וכתוצאה מכך נחשף וועד הבית להוצאות אדירות אשר עשויות להכביד באופן ממשי על הכיס, הן מבחינת העלויות והן מבחינת משפט אשר עשוי להתנהל במישור הביטוחי. כידוע, תחום הביטוח בישראל הינו סבוך ומורכב, בעיקר בשל העלויות השונות. למעשה, כל חברת ביטוח מציעה מחירים אשר יכולים לנוע בין כמה עשרות שקלים למאות, אולם באמצעות השוואת מחירים תוכלו לקבל בסופו של דבר הצעת מחיר משתלמת למדי, וזאת בשל העובדה כי כיום באמצעות אתרים מתמחים ניתן לבצע השוואת מחיר מהירה במיוחד אשר תניב בעבורכם הצעת מחיר מצוינת. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי בעת קבלת הצעת מחיר ייתכנו הוצאות נוספות בעבור הרחבה של הפוליסה הקיימת, כאשר הממוצע בעבור פוליסת ביטוח מבנה בסיסית עומדת על 1,000 ₪ בעבור שנה אחת, אולם מדובר במחיר אשר משתנה בהתאם להחלטות אותם תקבלו בעת הרכישה, כפי שנפרט כעת.

למה חשוב לשים לב בעת קבלת הצעת מחיר?

המחיר של ביטוח המבנה מורכב מהצרכים של ועד הבית, כאשר מחיר הפוליסה מורכב לרוב מגובה הפרמיה החודשית, חריגים והגבלות ייחודיות לבניין, מהו סכום ההשתתפות העצמית ועוד. ככל שהפוליסה אותה תבחרו בעת רכישה של ביטוח מבנה תהיה רחבה יותר, כך העלות עשויה לעלות. אולם,באמצעות חברת ביטוח בתים משותפים אשר נחשבת לחברה המובילה בישראל, תוכלו לקבל מחיר מצוין אשר יעניק לכם שקט נפשי וידיעה ברורה כי אתם מקבלים את ההחלטה הטובה ביותר.

בית

רכישה של ביטוח מבנה במחיר הטוב בישראל

באמצעות חברת ביטוח בתים משותפים תוכלו לקבל ריכוז של הצעות מחיר משתלמות בעבור ביטוח מבנה, כאשר שימת הדגש של החברה היא על מתן שירות מיומן אשר נעשה בהתאמה אישית לתקציב, לצרכים וכן לפוליסה ייחודית. בנוסף לשירות המקצועי אותו תקבלו, תוכלו להיות בטוחים כי אתם מתקשרים עם חברה מקצועית אשר תלווה אתכם לכל אורך התהליך, כמו גם תלווה אתכם באופן אישי, הודות לקשר רציף עם סוכנים מובילים בענף הביטוח. מאז החלה לספק את השירות, קיבלה החברה מאות המלצות מחברי וועד בית ובניינים משותפים אשר רכשו ביטוח מבנה משותף בעלות אטרקטיבית ועם ידיעה ברורה כי מדובר בהצעת מחיר טובה ומשתלמת ביחס לשוק. לקבלת הצעת מחיר ורכישה של ביטוח מבנה, היכנסו לאתר הרשמי בכתובת https://www.home-insurance.co.il, השאירו פרטים מלאים ונציג ישוב אליכם בהקדם, כך שגם אתם תוכלו לקבל את הצעת המחיר המיטבית בעבור ביטוח מבנה.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם