כמה עולה לקנות חזייה באינטרנט?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עלות חזייה נקבעת בין היתר לפי המידה, האיכות והמותג.

אבל ברכישה אונליין דרך האינטרנט, יש מרכיבים נוספים שאותם כדאי להביא בחשבון.

יותר ויותר נשים מבינות כיום את היתרון של קניית חזיות באינטרנט במחירים שווים ועם אפשרויות משלוח עד הבית. אם הלקוחה הפוטנציאלית יודעת מה המידה שלה והיא לא צריכה לצאת מהבית, לעמוד בפקקים או להמתין בתור – סביר להניח שרכישה אונליין תהיה הפתרון הכי משתלם ואטרקטיבי עבורה.

מצד שני, צריך לזכור שהגורמים שמשפיעים על המחירים של מוצרים באינטרנט עשויים להיות מעט שונים בהשוואה למחירים שיש בחנות. לכן, חשוב לדעת כמה עולה לקנות חזייה ולהביא בחשבון את כל הגורמים הרלוונטיים.

 

כמה עולה חזייה בחנות?

העלות של כל חזייה מושפעת מהמידה שלה. ככל שהמידה של החזייה גדולה יותר, כך המחיר יעלה. אבל מלבד המידה, כדאי לבדוק את השפעת האיכות על המחיר. בשביל לייצר חזייה איכותית, צריך להשתמש בחומרי גלם טובים יותר – שגם עולים בהתאם.

מלבד המידה והאיכות, פערי המחירים בין סוגים שונים של חזיות מושפעים מהמותג. בתחום של הלבשה תחתונה יש למותג המון משמעות, בעיקר אם מדובר על חברת אופנה או טקסטיל מוכרת. מנגד, לא תמיד מחיר גבוה של מותג מוכר מעיד על חזייה איכותית.

 

מה משפיע על המחיר של הרכישה באתר?

רכישת מוצרים באינטרנט מושפעת משיקולי מחיר מעט אחרים. כאן צריך לבדוק למשל באיזה אתר בדיוק מדובר, האם המחיר קבוע או נקבע רק אחרי מכרז ומהם דמי המשלוח. בנוסף, בהזמנת מוצרים מחו"ל יש את המרכיב של המע"מ או המכס.

הרכישה באתרי אינטרנט אמורה להיות נגישה ונוחה מכל מכשיר, אבל צריך לוודא שהיא מאובטחת. בגלל שאבטחת אתר דורשת השקעה כספית מסוימת, חברות אופנה יכולות לגלם אותו במחיר המוצר הסופי ללקוח. אבל גם אחרי כל זה, המחירים באינטרנט עדיין בדרך כלל זולים יותר מאשר בחנות.

 

איך ומתי קנייה באינטרנט היא משתלמת יותר?

קנייה באינטרנט משתלמת יותר אם רוכשים את אותו מוצר רק במחיר נמוך יותר. מחיר נמוך על מוצרים באינטרנט הוא תוצאה של זה שהחברות לא צריכות לשכור שטח לחנות, להעסיק כוח אדם ולממן חשבונות חשמל וארנונה. במקום כל זה, החברות מאפשרות לכל לקוח להזמין אונליין את המוצר שמתאים לו ולקבל אותו עד הבית.

בנוסף, יש כיום תחרות מצד אתרים בינלאומיים. התחרות הזו גורמת לירידת מחירים משמעותית והיא סיבה מובהקת לכך שמשתלם יותר לקנות באינטרנט.

אז נכון שלפעמים שולי הרווח על כל מוצר מעט יורדים עבור הספקים והחברות, אבל מנגד הם מקבלים כיום יותר כלים להציע מגוון רחב של מוצרים. בשביל להפוך את הפוטנציאל הזה לרווח וללקוחות מרוצים, בעלי האתרים צריכים לדאוג לחוויית משתמש נוחה, מאובטחת וכאמור גם משתלמת.

 

קנייה וירטואלית

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם