כמה עולה מדפים מעוצבים לבית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחירי מדפים משתנים, כמו מוצרים רבים אחרים, בהתאם לשורה ארוכה של משתנים, ביניהם גודל המדף, חומר הגלם ממנו המדף עשוי, רמת הגימור ואיכות חומרי הגלם, סוג המדף ועוד.

אז איך בוחרים מדף מתאים ואיך מתאימים את המדף לתקציב שלכם?

 

מחיר מדפים מעוצבים לפי חומרי גלם

מדפים לבית מיוצרים בימינו מחומרי גלם מאוד מגוונים.

אם פעם היה מקובל לייצר מדפים רק מעץ, הרי שכיום העץ דווקא נדחק לשוליים, שכן אפשר מצוא מדפים מזכוכית, מדפים ממתכת, כפי שניתן לראות באתר של פלנטר למשל, מדפי פלסטיק ועוד!

 

ככל שמדובר על חומר גלם יקר יותר, כך יעלה גם מחיר המדף, אבל זה לא השיקול היחיד, שכן בכל סוג של חומר גלם קיימות רמות שונות של איכות, רמות שונות של עיצוב, רמת קושי בתהליך הייצור ועוד.

 

מחיר מדפים לפי העיצוב

ההבדל העיקר בין מחירי מדפים נובע באופן חד משמעי בעיקר מחומרי הגלם, כאשר זכוכית נחשבת היקרה יותר ופלסטיק נחשב הזול ביותר, אבל גם רמת העיצוב והגימור של המדפים משפיעה מאוד על המחיר, שכן ככל שמדובר על מדף בעיצוב מורכב ואלגנטי יותר, או ייחודי יותר, אפשר להניח כי היצרנים השתמשו בשיטות ייצור מורכבות יותר, השקיעו יותר זמן ומאמץ ולכן גם המחיר בהתאם, אבל התוצאה כל כך יפה, שלפעמים המחיר הוא שולי.

 

מחיר מדפים מעוצבים לפי גודל

שוב מדובר על נגזרת של שימוש בחומרי גלם. ככל שהמדף גדול יותר, כך יש שימוש בכמות גדולה יותר של חומרי גלם, יותר עבודה ולכן גם המחיר גבוה יותר, אבל אם המדף, גדול ויקר ככל שיהיה, מספק לכם פתרון אחסון אידיאלי, או מסדר לכם את הדקורציה על קיר שלם, סביר להניח שהוא גם שווה את המחיר, שכן רוב הפתרונות החלופיים שתמצאו יעלו לא פחות.

 

מחיר ההתקנה – כמה הוא משפיע על מחיר המדף?

מחיר ההתקנה של המדף יכול להיות במקרים מסוימים אף גבוה יותר ממחיר המדף בעצמו, שכן כל בעל מקצוע שיגיע אליכם לבצע עבודה, ירצה לקבל עבור הטרחה שלו שכר ראוי.

יחד עם זאת, אם יש לכם כמה מדפים לתלות, או שאתם צריכים עבודה קטנה בנוסף על תליית המדף, תוכלו לקבל מחירים נוחים יותר עבור כל העבודות גם יחד.

אין ספק שמדובר גם כאן על עסקה משתלמת, במיוחד אם אין לכם בעל מקצוע במשפחה, כי תלייה מקצועית של מדפים יכולה להיות קריטית לביטחון שלכם, לשלמות הבית ולאסתטיקה הבסיסית, שלשמה קיימים מדפים מלכתחילה.

 

לסיכום

מחיר מדפים מעוצבים לבית משתנה בהתאם למספר גדול של פרמטרים.

אם אתם מתכננים לעשות רכישה גדולה של מדפים, כדאי להקדיש קצת מחשבה לכל אחד מהשיקולים, כדי להשקיע את הכסף שלכם בצורה חכמה, אבל אם אתם צריכים מדף אחד ויש לכם תקציב מוגבל, נסו למצוא מדף שיהיה לכם קל להתקין בכוחות עצמכם ושמתאים לצרכים שלכם, כדי שתוכלו להנות ממנו במחיר סביר.

 

פינת עבודה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם