כמה עולה מחסן גינה איכותי

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רשתות וספקים שונים ורבים מציעים כיום מגוון גדול של מחסני גינה בטווח גדול של מחירים. החל ממחירים נוחים ונמוכים וכלה במחירים גבוהים על מחסנים גדולים, מעוצבים, או כאלה הבנויים מחומרי גלם יקרים. כדי שתמצאו את המחסן המתאים ביותר לצרכים שלכם וגם לתקציב שלכם, כדאי לערוך סקר שוק, שבאמצעותו תמצאו את המחסן המתאים ביותר עבורכם.

 

כדי לערוך סקר שוק בצורה נבונה, לא מספיק לערוך השוואת מחירים בלבד. ההשוואה בין המחירים השונים, צריכה להיות בין מוצרים דומים. לכן יש להתחיל מהשוואה בין פרמטרים. למה הכוונה?

התחילו מרשימה של צרכים. של כל הדברים שאתם מחפשים במחסן – מאיזה חומר אתם מעדיפים שהוא יהיה? פלסטיק, מתכת, או עץ? מה הגודל שנחוץ לכם? האם אתם צריכים לרצף את הגינה לפני שתוכלו להציב בה מחסן (מה שעשוי לייקר מאוד את העניין), או שיש לכם כבר שטח מרוצף להציב עליו את המחסן? האם אתם רוצים מחסן גינה מעוצב וצבוע, או שמספיק לכם מחסן פשוט ופרקטי?

בדקו מה הפרמטרים, שהופכים מחסן גינה למחסן איכותי – חומרי הגלם מהם הוא נבנה, גודלו של פתח הכניסה, רמת העמידות של המבנה, עיצוב אסתטי וכמובן אחריות וביטוח.

כמה עולה מחסן גינה

השוואת מחירים של מחסני גינה

לאחר שסימנתם לעצמכם את הפרמטרים שאתם מחפשים במחסן שתקנו לגינה שלכם, תוכלו להתחיל להשוות בין מחירים של מחסנים דומים אצל ספקים שונים.

במהלך הבדיקה אצל הספקים השונים, ודאו שמחיר המחסן כולל גם הובלה, הרכבה, מתנות נלוות וכו'. בדקו שהספק אמין ומוכר, שיש אפשרות להחזרה ושיש תו תקן למחסן הזה.

עוד דבר שתוכלו לעשות כדי לוודא שבחרתם מחסן גינה איכותי הוא להתייעץ עם בעלי מקצוע מומחים, למשל כאלה שעובדים בחנויות המתמחות בציוד גינה ובמחסני גינה.

 

נסו למצוא מחסן איכותי במחיר מבצע ואל תשכחו לברר למה הוא במחיר מבצע בדיוק עכשיו.

רוב המחסנים הסטנדרטיים עולים בסביבות 1500 ש"ח, אך אפשר בדלות למצוא מחסנים יקרים הרבה יותר, שמחירם מגיע גם לכמה אלפי שקלים – בהתאם חומרי הגלם, העיצוב, ההתאמה האישית ללקוח ועוד.

אם אינכם נרתעים מעבודות בסגנון "עשה זאת בעצמך" נסו למצוא יצרן, או ספק איכותי, שמציע מוצרים להרכבה עצמית, מה שמבטיח שהאיכות תישאר גבוהה, אך העלויות יהיו נמוכות יותר, מכיוון שאינן כוללות הרכבה והובלה.

עוד דרך נחמדה להוזיל עלויות ולהישאר עם מחסן איכותי היא לקנות מחסן משומש במצב טוב.

 

לסיכום

אפשר למצוא מחסן איכותי בטווח גדול של מחירים, שווים לכל נפש ומתאימים לצרכים שונים. אם תערכו סקר שוק מעמיק מספיק, תוכלו למצוא מחסן שיענה על הצרכים שלכם וישמש אתכם נאמנה לאורך שנים ארוכות.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם