כמה עולה מטריה הפוכה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בוודאי קרה לכם פעמים רבות בעונת החורף הגשומה, שנרטבתם לאחר שנכנסתם הביתה במטריה רטובה מהגשם הסוער בחוץ…. ואז הרצפה והשטיח בבית גם נרטבים וזה מצב לא נעים. אז מה עושים? יש פתרון חלופי למטריה הרגילה הקלאסית, פתרון אשר יגרום לכם להימנע מהבעיה של מטריה רטובה שמרטיבה את הבגדים ואת הבית שלנו. הפתרון הוא בעזרת מטריה הפוכה, הגאדג'ט המומלץ לעונת החורף שעליו נסביר להלן.

 

מטריה הפוכה היא למעשה נראית כמו מטריה רגילה אבל עם שינוי משמעותי במאפיינים של סגירת המטרייה, היא נסגרת באופן כזה שהחלק הרטוב שהיה חשוף לרטיבות הגשם, נסגר פנימה ואז לא נרטבים ונשארים יבשים! נכון שזה פטנט גאוני? אין יותר פשוט וחכם ממטריה הפוכה אשר נותנת פתרון מושלם לרטיבות של המטריה.

 

אלו יתרונות יש למטריה ההפוכה?

עוד יתרון חשוב של המטריה הזו היא שידית המטרייה בנויה בצורת האות "סי" באנגלית, כלומר ניתן לאחוז במטריה בנוחות ואצבעות הידיים חופשיות לתנועה. אין צורך יותר לאחוז בצורה מסורבלת בידית לא נוחה של המטריה היות והידית עוצבה במיוחד לנוחות השימוש במטריה הפוכה. בנוסף, לא צריך יותר מעמד מיוחד למטריה או להניח את המטריה על הקיר כי היות וצורת המטריה היא הפוכה אז ניתן פשוט להניח את המטריה על הרצפה כדי שתתייבש. לכן אין ספק שהפתרון המושלם וחכם לעונת החורף הגשומה היא מטריה הפוכה, שמהווה פתרון אפקטיבי ומשופר לעומת המטריה הקלאסית . המטריה עשויה מחומרים איכותיים ועמידה לאורך זמן וכן חזקה ויציבה מול רוחות בעונת החורף. אין ספק שמטריה זו היא שימושית ופרקטית, ומהווה פתרון יעיל לגשמים חזקים בחורף כדי שלא נירטב לאחר שניכנס לבית עם המטריה.

 

כמה יעלה התענוג של מטריה הפוכה?

תתפלאו אבל למרות המבנה החכם של מטריה כזו, התענוג לא כל כך יקר ובעל מחיר סביר לקונים. באתר החנות "גאדג'ט שופ" תוכלו לקנות מטריה הפוכה במחיר של 49 ש"ח בלבד. בעת ההזמנה באתר גאדג'ט שופ תוכלו לבחור צבע רצוי, כגון אפור\לבן או אפור\כחול, לפי מה שאתם אוהבים. באתר גאדג'ט שופ אם תקנו את המטריה ההפוכה, אתם מקבלים משלוח מהיר וקנייה בטוחה וכן תוכלו גם לגשת לחנות הפיזית ולא רק לחנות אונליין אם תרצו לבצע את הקנייה פיזית ולא באינטרנט. כל האפשרויות פתוחות עבורכם וכל מה שעליכם לעשות הוא לבחור כיצד תרצו לקנות את המטריה ההפוכה. אל תחכו וגשו כבר היום לחנות הפיזית הקרובה למקום המגורים שלכם או לחנות האינטרנטית, וקנו מטריה הפוכה שתהפוך את החורף שלכם לנעים יותר עבורכם ועבור היקרים לכם. כך תעברו את החורף יבשים יותר ללא טיפת רטיבות בעזרת המטריה האידיאלית לעונת החורף הקרה והגשומה. תנסו ותראו כיצד המטריה ההפוכה תשנה את חייכם ותשדרג לכם את עונת החורף.

מטרייה שקופה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם