כמה עולה מלון 5 כוכבים בדובאי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בין אם אתם רוצים ללון בבניין בורג' ח'ליפה האגדי, עם נוף על כל העיר או אפילו על האי פאלם ג'ומיירה הפחות מוכר, לדובאי יש הרבה מאוד מלונות לבחירה.

ישנם גם המון מלונות פאר שיעלו לכם לא מעט.

אנחנו כאן לעשות סדר בבלאגן ולהסביר בערך כמה יעלה לילה במלונות הללו.

 

מלונות פאר בדובאי

אם יש דבר שדובאי ידועה בו ויודע לעשות זאת, זה פאר!

מהמלון בן 7 הכוכבים הראשון בעולם ששוכן בה (כן, קראתם נכון!) ועד לריכוז הגבוה ביותר של מכוניות-על בעולם (כנראה), דובאי היא בית לאנשים שאוהבים להתפאר ולהתפנק. בכנות, בעיר הזו יש את המגוון הגדול ביותר של מלונות היוקרה שתראו בעולם, חלקם מהווים חוויה ייחודית בפני עצמם!

ברשימה זו תוכלו למצוא מלונות מומלצים בדובאי, כולם בעלי 5 כוכבים.

 

בורג' אל ערב ג'ומיירה

אולי המלון המפורסם ביותר בעיר ואולי גם המלון היקר ביותר! לילה במלון יעלה בין 5000 ל- 10,000 ₪.

המלון ממוקם על אי חלומי משלו. עם 9 מסעדות, פארק מים, שתי בריכות, ברים, מכון כושר, אייפד בכל חדר, והרשימה יכולה להימשך לנצח. זה מלון הפאר האולטימטיבי, והוא כלל לא זול, אבל אם אתה יכול להתאים את זה לתקציב, לך על זה, אתה בהחלט לא תצטער על זה!

 

מלון ארמני דובאי

מלון זה ממוקם בתוך הבניין הגבוה בעולם – בורג' חליפה,  וזה באמת מלון איקוני! המלון משתרע על פני 11 קומות בבניין, מה שאומר שהנופים מדהימים! הספא הוא בעל שם בינלאומי, ולמלון יש גישה ישירה לקניון דובאי. לילה במלון יעלה לכם בערך 1500 שקל.

 

פארק הייאט דובאי

עם חוף פרטי, לגונה פרטית על נהר דובאי, בריכת שחייה, אפשרויות רבות לאכילה ושתייה, ואפילו מסלול גולף משלו, במלון הזה באמת יש הכל. החדרים יוקרתיים גם הם, עם חלונות מהרצפה עד התקרה, מצעי מיטה מפוארים וחדרי אמבטיה משיש! מלון פשוט מהמם! על לילה בו תשלמו כ- 1000 ₪.

 

מלון קמפינסקי קניון האמירויות

המלון המושלם לבחירה אם אתם רוצים לעשות סקי. הוא מחובר לקניון האמירויות וכולל בקתות סקי המשקיפות למעשה על מורדות אתר הסקי של דובאי, תרגישו שאתם בהרי האלפים! במלון יש גם אפשרויות לסעודה ושתייה, חדר כושר וכמובן בריכה! לילה במלון יאללה בין 600 ל- 800 ₪.

 

פאלאצו ורסאצ'ה דובאי

פאלאצו ורסאצ'ה עוצב על בסיס ארמון איטלקי מהמאה ה -16 וכל הרהיטים עוצבו על ידי בית האופנה ורסאצ'ה אך ורק למלון זה. אם תצליחו להפסיק לבהות ביופיו של הלובי ולהגיע לחדרכם, תתקבלו בפאר עוד יותר! טווח המחירים ללילה במלון הוא בין 700 ל- 1500 ₪.

כמובן שיש עוד המון מלונות מומלצים ויוקרתיים, וזה רק קצה הקרחון.

 

חישוב כספי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם