כמה עולה מנקה ספות מקצועי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם אתם מעוניינים לרכוש שירותים חיצוניים עבור ניקוי הספה שלכם, ישנם גורמים שונים הנכנסים לתמונה ויקבעו את מחיר הניקוי.

כאשר אתם בודקים את נותני השירותים המקומיים באזור שלכם, מומלץ להשוות את התעריפים השונים, כדי לקבל טווח שמתאים לצרכים הספציפיים שלכם.

בואו נסתכל על חמישה גורמים חשובים וקריטיים שישפיעו על המחיר שתשלמו על ניקוי ספה.

 

  • סוג, גודל ומספר הרהיטים

התכונות הפיזיות של הספה יהיו פקטור עצום בקביעת כמות העבודה הכרוכה בניקיון עבור מנקה ספות. לדוגמה, כורסאות או כיסאות עליהם יכול לשבת רק אדם אחד ייקחו זמן קצר יותר בהשוואה לספות שזלונג גדולות. ספות בעלות 2, 3, 5 ואפילו 7 מושבים, יצריכו שימוש ביותר משאבי ניקיון, אשר ישתקפו בתמחור.

 

  • לוח זמנים

מתי אתם רוצים להזמין את ניקוי הספות? האם זה במסגרת שעות העבודה הרגילות? האם אתם מחפשים לנקות את הרהיטים במשרד או במפעל שלכם כאשר הם סגורים? מפעלים מסחריים רבים לא רוצים לפגוע בתפקוד העסק ולכן מזמינים פעמים רבות את ניקוי הספות לערבים או סופי השבוע.

הזמנות בסופי שבוע ובחופשות משפיעות כמובן על התמחור. מקרה דומה חל גם על הזמנת שירות ניקוי חירום, כמו לדוגמה מסעדות שצריכות לטפל בספות שלהן בהקדם האפשרי, או אולי אירוע שריפה בבית או עסק שגרם לריפוד לספוג כמויות גדולות של עשן ונדרשת החזרת המצב לקדמותו כמה שיותר מהר. פעמים רבות אולמות אירועים משתמשים בשירות מהיר של ניקוי ספות, במקרה וספה התלכלכה בצורה קשה במהלך אירוע, וישנו אירוע נוסף יום למחרת.

 

  • סוג הריפוד

גורם זה קשור לדרישות הניקוי של ספות הבד הטבעי או הסינטטי. יש להשתמש בשיטות המתאימות למניעת נזק לספה שלכם. הדבר האחרון שאתם רוצים זה שהסיבים של הבד יחלידו, תתקיים פגיעה בצבעי הספה או שטיפולי ההגנה שהוחלו על הספה יתלשו. לאנשי המקצוע יש את הכישורים הדרושים כדי לקבוע את הגישה הנכונה שתעלים את הלכלוך והכתמים מבלי לסכן את איכות הבד של הספה שלכם.

 

  • טיפול מונע

הניקיון הוא אמנם המשימה העיקרית, אך ניתן להשתמש באמצעים נוספים כדי להגן על הספה שלכם, לשמר את היופי ולהאריך את חייה. לדוגמה, ניתן להחיל מגיני כתמים על הריפוד. הם מרוססים על החומר, על מנת למנוע מכתמים להיספג בבד – מה שמקל על הסרתם, וגם מקטין את הסיכוי להיווצרות כתמים קבועים. בספות עור מתבצעת גם מיזוג, שבו מוסיפים לחות לריפודים על מנת להחזיר את השמנים המדוללים.

 

  • שירותים נוספים

יש לכם פריטים אחרים בבית שהייתם רוצים לנקות אותם? ניקוי הספה יחד עם השטיחים או הכיסאות המרופדים יכולה לחסוך לכם סכומי כסף משמעותיים, במידה ומנקה הספות שלכם עוסק גם בניקוי רהיטים אחרים.

 

שואב אבק

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם