כמה עולה מסוק על שלט

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

 הטסת מסוקים על שלט היא תחביב בקרב בני נוער ומבוגרים שמגלים ענין בתחום התעופה ורוצים להטיס את המסוק בצורה מקצועית.

כמה עולים מסוקים על שלט? על כך במאמר הבא.

 

להפוך את האהבה לתחביב

לא מעט אנשים מגלים ענין בכלי טייס שעוד בילדותם חלמו להטיס אך מסיבות שונות לא הפכו לטייסים והם אינם עוסקים בתחום התעופה. ביחד עם זאת, האהבה לכלי טייס קיימת אצלם ואת האהבה הזו הם הפכו לתחביב. חוץ ממבוגרים ובני נוער גם ילדים מתעניינים בהטסת טיסן, רחפן או מסוק על שלט ומוצאים את הפעילות מאתגרת. היכולת להעניק מתנה כלי טייס מקצועי עם שלט שניתן לכוון ולשלוט באמצעותו בתנועת המסוק היא מתנה שאותם ילדים יעריכו וינצרו. ניתן לבחור בדגמים שונים של כלי טייס כמו פנטום 3 או מותג אחר ולתת לילדים להתנסות בהטסתם בשטחים פתוחים. המסוק הוא צעצוע אומנם אך בנוי בצורה מקצועית עם מנוע חשמלי ועיצוב הנראה אמיתי לגמרי. ההתרוממות שלו לאוויר מגיעה לטווחי גובה מרשימים באמצעות השלט שגם מנחית אותו בצורה מושלמת. יכולת התעופה, הגובה, המהירות והטווח אליו המסוק מגיע תלויים בדגם בו בוחרים מכיוון שישנם מסוקים משוכללים יותר ומסוקים משוכללים פחות. כך גם נקבע המחיר שלהם.

 

כמה עולים מסוקים עם שלט?

מחיר של מסוקים עם שלט נקבע על פי האיכות שלהם, הפונקציות והדגם. ככל שמסוק יטוס גבוה יותר ורחוק יותר, כך גם יהיה יקר יותר, בדומה לפנטום שמגיע למרחק של 2 ק"מ. בנוסף, אם במסוק יש פונקציות כמו מצלמה, אפשרות לשדר בצורה איכותית למכשיר הנייד או לטאבלט והסוללה שלו עמידה ובעלת אורך חיים, המסוק מן הסתם יעלה יותר ממסוק פשוט.

 

כיצד מתאמנים לפני תפעול המסוק?

הטסה באמצעות שלט רחוק דורשת מיומנות גם אצל ילדים וגם אצל מבוגרים אפילו שזהו רק תחביב. ההסתגלות לשלט והיכולת לשלוט במסוק לא נלמדת ביום אחד ויש להתאמן עליה. לפיכך, מומלץ לבצע סימולציה באמצעות המחשב ותוכנת משחק מתאימה על מנת ללמוד לנווט, לייצב, להנחית ולשלוט במסוק. גם אם התאמנתם ולא הולך בהתחלה להטיס את המסוק כפי שאתם רוצים, חשוב להמשיך להתאמן עד שתצליחו. ככל שהדגם אותו תרכשו יהיה משוכלל יותר, כך גם ההפעלה שלו תהיה נוחה וקלה יותר.

 

בחירת הדגם האופטימלי

מסוקים עם שלט צריכים להיות מותאמים לצרכים של מי שמפעיל אותם מבחינת הגודל, היכולות, תנאי השטח, הגיל והניסיון. מומלץ לקנות לנערים דגם מתקדם גם לפני שהתנסו בדגמים פשוטים יותר. בחירת החומרים ממנו עשוי הדגם ישפיעו על ההטסה של המסוק ועל המחיר. חשוב לבחור בדגם העשוי מאלומיניום, חזק ויציב כדי שהמסוק לא יתרסק בזמן ההטסה וכדי שיהיה עמיד לאורך זמן. גם כשרוכשים לאדם בלתי מנוסה מסוק עם שלט אין להתפשר על האיכות שלו.

 

כלי טייס

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם