כמה עולה מערכת אינטרקום doorbird לבית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מהי מערכת doorbird?

מערכת doorbird היא מערכת חדשנית של אינטרקום תוצרת גרמניה שכוללת מאפיינים רבים שאין במערכות אחרות על מנת להפוך את חווית השימוש באינטרקום לטובה ביותר. אלו מערכות יוקרתיות שמאפשרות חיבור לטלפונים הניידים ומאפשרות לצבור מידע רב באמצעות מצלמת האינטרקום.

המאפיינים הללו מייחדים את המערכת ומעניקה נוחות מיוחדת שרבים מאיתנו לא מכירים מערכת אינטרקום שיחות וידאו, היסטורית מבקרים, חיבור לרשת הווייפיי ועוד. במאמר זה אציג את היתרונות העיקריים של המערכת ואת המחירים של הדגמים השונים.

 

מהם היתרונות של מערכת doorbird?

כפי שניתן לשמוע – מדובר במערכות מאוד טכנולוגיות שלצד הנוחות מאפשרות צבירה של מידע רב שמאוד נוח לאחסן ומגדילות את הביטחון שיש למחזיק המערכת מבחינת זיהוי הנכנסים לנכס – דבר שיכול להיות מאוד נוח ושימושי במיוחד באזורים יוקרתיים.

 

נוחות

נוחות היא אחד היתרונות המשמעותיים של המערכת. ניתן לשלוט על האינטרקום באמצעות אפליקציה בטלפון החכם שבאמצעותה ניתן לראות את המבקש להיכנס הביתה, להעניק לו את האפשרות להיכנס או לדבר איתו על מנת לברר במי מדובר.

המערכת המשוכללת מעניקה אפשרות גם להתבונן על המצלמה של האינטרקום ואת הטווח הרחב שהיא מעניקה מהנייד לאורך זמן – שימוש שמאפשר שליטה רבה על הנכס, במיוחד לאור האיכות של המצלמה שמעניקה פרספקטיבה של מאה שמונים מעלות ומאפיינים מיוחדים של בהירות בראיית הלילה שלה.

 

בטחון

מדובר במערכת בטיחותית שכוללת מידע רב שלא ניתן היה להשיג ללא השימוש במערכת. ראשית, ניתן לראות את היסטוריית הנכנסים לבית מרגע התקנת המערכת. כל אחד מהנכנסים יכול להיות מתועד בכניסה לבית (בכפוף לשליטה שלכם במערכת ההגדרות) ולשם זה להיות מתועד בענן הדיגיטלי שלכם – אפשרות מאוד נוחה להוצאה של המידע עם אפשרות שמירה של כמויות מידע מאוד גדולות.

מלבד זאת, לשימוש במצלמות של האינטרקום יש יתרונות רבים מאוד באיתור פשעים במידה והם חס וחלילה קורים בסביבה וניתן לשלוף את הצילומים במהירות.

השליטה על מנעולי הכניסה לבית יכולים להיות מחוברים דרך הטלפון – דבר שמלבד נוחות – מאפשר למנוע מצבים שבהם שוכחים לנעול את השער שכן ניתן לעשות את זה בקלות רבה דרך הטלפון הנייד מן המיטה ללא צורך לצאת ולנעול את השער.

 

מה המחירים של מערכת אינטרקום doorbird ?

המחירים של המערכת מאוד מאוד משתנים בהתאם לצרכים. מערכות מאוד משוכללות שכוללות מצלמות רבות, קודים מסובכים ומנעולים חיצוניים גדולים וכולי יכולים להגיע לסכומים של כמה אלפי שקלים – בהתאם לגודל הנכס ולצרכים המדויקים שדרושים בו למערכת האבטחה.

אולם, יש גם מערכות פשוטות יותר סביב אלף וחמש מאות שקלים שיכולות להספיק לצרכים הנורמטיביים של נכסים רבים. כמו שניתן להבין – הדבר תלוי מאוד באבטחה, במיקום ובכל הנתונים הספציפיים של כל מקום ומקום ולכן קשה לקבוע בכלליות.

 

אינטרקום

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם