כמה עולה ניקוי ספות למשרד

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ניקוי ספות הוא אקט חשוב מאין כמותו להשריית אוירה נעימה, על אחת כמה וכמה אם מדובר במשרד.

הספות המשרדיות משמשות כמקום מרגוע לעובדים וכפינת קבלה ללקוחות השונים, ועל כן חשוב מאוד שהן תהיינה נקיות ומזמינות.

במאמר הבא נעסוק בניקוי ספות למשרד ובשאלת העלות של ניקוי זה.

 

ספה בחשיבות עליונה

אם במגרש הביתי ניתן לקבל ספה מלוכלכת מעט, שהרי מדובר בכתמים ובלכלוכים הפרטיים שלנו שאיננו חולקים עם אחרים, במשרד מדובר באופרה אחרת לגמרי. הספה המשרדית היא משאב המחולק בין אנשים רבים אשר אינם חולקים יחסים אינטימיים זה עם זה, ועל כן חשוב מאוד שהיא תהיה נקייה ללא רבב. בעוד שבבית אנו מסוגלים לקבל בהבנה ספה ברמת לכלוך כזאת או אחרת (כל עוד לא מדובר במצב קיצוני כמובן), כתמים, ריחות רעים או לכלוכים שהצטברו עלולים לדחות אותנו במקום העבודה. לכן, בכדי לייצר פינת התרגעות נעימה לעובדים, ובכדי לשדר חזות מהוגנת ואטרקטיבית ללקוחות הפוקדים את המשרד, חשוב מאוד להקפיד על ניקוי ספות קבוע בסביבה המשרדית.

 

תדע כל ספה שהופקדה בידי מנקים הראויים לה

ניתן לטפל בספות באופן עצמאי או בעזרת שירותיה של חברה מקצועית. חברה מקצועית אמנם תעלה יותר כסף מהשיטה השנייה, אך היא בכל זאת הדרך המומלצת. מוטב להשאיר את עבודת הניקוי בידי אנשים המתמחים בכך אשר יוכלו לבצע עבודה איכותית ויסודית. בנוסף חבל לבזבז את זמנם היקר של העובדים על פרויקטים מסוג זה – בזמן שהם נמצאים במקום העבודה מוטב שיתמקדו במטרה לשמה נשכרו ולא בעבודות ניקיון מסוג זה או אחר.

 

מדברים במספרים

אז כמה עולה ניקוי ספות מקצועי? ובכן התשובה לכך תלויה במספר פרמטרים, כאשר העיקריים שבהם הם סוג הריפוד ומספר המושבים (מושב הוא יחידת אורך של שישים סנטימטר). ניקוי ספה מבד רגיל יעלה כמאה שקלים בממוצע למושב. לעומת זאת ניקוי ספה מבד אימפלה או מעור יעלה יותר, וזאת בשל המאפיינים הייחודים של חומרים אלו הדורשים עדינות ומקצועיות. ניקוי של ספת עור או אימפלה יעלה בממוצע כמאה עשרים שקלים למושב.

 

כוח המיקוח

בעוד שלמשק הבית הבודד אין בדרך כלל כוח מיקוח משמעותי, משרד גדול יכול להגיע לעסקה לא רעה בכלל עם חברת ניקוי מקצועית. אם ברשות המשרד מספר רב של ספות, והוא נזקק לניקוי יסודי שלהן בתדירות גבוהה יחסית (חצי שנה הוא פרק זמן מקובל בסביבה העסקית) הרי הוא מספק לחברת הניקוי לא מעט עבודה ולכן יכול לקבל תמחור נמוך מהמחירון המקובל. בנוסף, עבודה על ספות רבות באותו מקום, חוסכת לחברת הניקוי עלויות נסיעה (זמן וכסף כאחד) ולכן היא יכולה להציע דיל משתלם יותר. חשוב להכיר בנתונים אלו לפני שסוגרים עסקה עם חברת הניקוי, כך שתוכלו באמת להשיג מחיר טוב יותר מהמקובל בשוק.

 

ספות עור

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם