כמה עולה ניקוי ספות מעור

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ניקוי יסודי של שטיחים ופריטי ריהוט שונים, הוא פעולה שהצורך בה מתעורר מעת לעת. זאת, הן בגלל הצטברות טבעית של לכלוך וזוהמה ואם בכלל מצבים מיוחדים המתרחשים מעת לעל בכל בית, והעשויים לגרון להיווצרות כתמי לכלוך שהם לכאורה בלתי ניתנים להשגה. בשורות הבאות נרחיב את היריעה בנושא של ניקוי ספות מעור. מה בין ספה מעור לבין ריהוט בעל ריפוד אחר? איך הצטברות של לכלוך, באופן טבעי או לאחר ביקור בלתי מוצלח של הילד של הבן דוד, דורשת ניקוי ספות מעור באמצעות איש מקצוע מנוסה? להלן התשובות.

 

ספה בסלון

 

ריפוד מעור או ריפוד אחר לספה

אחד הדברים המשפיעים על המראה ועל התחושה המתעוררת למראה ספה או כל פריט ריהוט אחר בבית, הוא החומר שממנו עשוי הריפוד של הספה. בחירת סוג הריפוד מתבצעת בדרך כלל בהתאם לנטייה האישית של הדיירים בבית ולאו דווקא בעקבות החלטה ספציפית או בקשה מיוחדת. לרוב, מדובר בבחירה המתבססת על תחושת התאמה של רגע והל התקשרות אישית לפריט זה או אחר. כל כמה שהדבר נשמע תלוש למדיי, זאת הדרך שבה מתבצעת הבחירה של סוג הריהוט – כולל הריפוד. הבחירה לא מתבססת על מידת הרגישות של הריפוד ללכלוך ולא על החלטה קודמת, למעשה, כל רכישת של ריהוט מהווה סוג של גחמה.

בכל הנוגע להצטברות לכלוך, הרי שספת העור עולה על הספה העשויה מחומרים אחרים כמו משי (לכללי ניקוי ספות משי),  במובן הזה שגם לאחר שלכלוך אכן הצטבר עליה, ניתן לנקות את הספה בקלות יחסית. זאת, בתנאי שעבודת הניקיון התבצעה ממש שעות לאחר האירוע.

 

עלויות הניקוי של ספה מעור

ניקוי ספות מעור יכול בדרך כלל להתבצע באופן עצמאי, ואולם אם בעלי הבית והדיירים בו אינם יודעים מהיכן להתחיל וככלל אינם מעוניינים להתאמץ ככל שהדבר נוגע לניקיון, מומלץ לכל אחד לשכור את השירותים הטובים של מומחה לניקוי ספות וריהוט בכלל.

מומחה כאמור ישתמש בחומרים יעילים המצויים ברשותו, היכולים לסייע גם בהסרת הכתמים העקשניים ביותר. בדרך כלל, ובהינתן העובדה שבעל המסעדה לא חיכה זמן רב בטרם הזמין את עבודת הניקיון, ניתן כמעט תמיד להסיר כתמים מפריטי ריהוט יקרים. עם זאת, השתהו מיותרת של בעל הדירה לפני שהזמין את המומחים לניקיון ראויה לציון.

עלויות הניקוי של ספות מעור, צריך לקחת בחשבון את אופי העבודה, המשך שלה ואופי הכתמים שאותם היה צורך לנקות. בדרך כלל, עלויות של ניקוי ספה מתחברות אל העלות הכוללת של ניקוי הריהוט בכלל, ובעיקר אם מדובר בפריטי ריהוט שיש להם ריפוד עוד, דמוי עור או ריפוד אחר (עוד על סוגי ריפודים לספות) שעלול לקלוט לכלוך במהירות וליצור כתם שלא ניתן יהיה להסיר אותו לעולם. מדובר על הוצאה של כמה מאות שקלים, ובמקרים רבים יותר מכך. זאת, בהתאם למצב הריהוט ולכמות ומשך העבודה שיש להשקיע בו לצורך הביצוע המוחלט של העבודה.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם