כמה עולה ניקיון יסודי בתקופת הקורונה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עד לפני שנה הדבר שהטריד את הישראלים היה מתי לנסוע לחו"ל ובאיזה מסעדה לאכול.

ואז בבת אחת פרצה לחיינו המגפה הנוראית, קורונה, ובשנייה אחת עולמנו השתנה מן הקצה אל הקצה.

פתאום מדווחים בכל מהדורת חדשות קודם כל על הקורונה ואנו נמצאים בסגר שני ונראה כי השלישי נמצא מעבר לאופק.

דווקא בשיא המגפה חשוב מאוד לשמור על ניקיון וזאת עקב העובדה כי ניקוי משמיד את החיידקים.

יש לציין כי אפשר לנקוב במחיר של עלות ניקיון מכיוון שהדבר תלוי בשאלה מה מנקים, יש הבדל בין מחיר ניקיון של בית פרטי ובין מחיר של ניקיון של קומת משרדים ועל כך אתם חייבים לתת את הדעת.

אך מה שברור הוא שבכל מקרה כדאי לנקות את הבית או המשרד וזאת בכדי להעלים את הנגיף מחיינו אחת ולתמיד.

 

האם כדאי לפנות אל מנקה יחיד או אל חברת ניקיון?

אחת השאלות החשובות ביותר בהקשר של ניקיון היא האם כדאי לפנות אל מנקה יחיד או שמא עדיף לנו לפנות אל חברת ניקיון? אם כן אתם צריכים להבין כי חברת ניקיון תהיה פעמים רבות הרבה יותר מקצועית ועם משאבים הרבה יותר גדולים לסייע לכם לנקות את הבית או המשרד. הזמינות של חברת ניקיון תהיה הרבה יותר גדולה והיא תוכל להגיע אליכם בהתראה קצרה יותר. לכן אם יש לכם התלבטות הרשו לנו להגיד לכם כי חברת ניקיון עדיפה בהרבה על מנקה בודד והיא תוכל להתמודד עם עומסי עבודה הרבה יותר גדולים ועל כך אתם צריכים לתת את הדעת.

 

האם כדאי להעסיק מנקה כעובד מן המניין?

שאלה נוספת שעולה שבהקשר של ניקיון היא האם כדאי לשכור חברת ניקיון משרדים בתל אביב או שמא עדיף דווקא לשכור מנקה כשכיר בחברה שלנו? אם כן אתם צריכים להבין כי חברת ניקיון תהיה פעמים רבות הרבה יותר זולה מאשר עובד שכיר. לא רק זאת אלא שחברת הניקיון מפקחת על העובדים שלה ואם אתם שוכרים עובד פרטי אתם תצטרכו לשכור גם מישהו אשר יפקח עליו וזה יעלה מאוד את מחיר העבודה שלכם וזה משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון. לכן לא משנה איך נסובב זאת זה ברור כי עדיף בהרבה לשכור חברת ניקיון ולא מנקה פרטי וזה משהו שלא נתון במחלוקת.

 

מדוע חשוב לחתום על חוזה עם חברת הניקיון?

עוד נקודה שאנו רוצים להדגיש בהקשר של חברת ניקיון היא שכדאי לחתום עם החברה על חוזה. כאשר אתם פונים אל חברת ניקיון משרדים במרכז כדאי שהכול יהיה מתועד והעסקה כתובה וזאת בכדי למנוע חילוקי דעות לאחר תחילת העבודה ואת זאת חוזה יפתור בצורה הטובה ביותר שיש ויאפשר לכם להתנהל ללא כאבי ראש.

 

אנשי שרות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם