כמה עולה נכס להשקעה בארה"ב

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ישנם לא מעט משקיעים אשר מחפשים אחר הזדמנויות נדלן בחו"ל ואין ספק, ארה"ב היא בהחלט המועדפת על פני רבים. מדינת ישראל מאופיינת במחירי נדלן גבוהים למדי, מה שמוביל לא מעט ישראלים, שאינם בהכרח אנשי עסקים, לרכוש נכסים בחו"ל למטרות השקעת שונות. בואו נדבר על זה.

אז ממה כדאי להיזהר כאשר רוכשים נכסים בחו"ל? מה הם המחירים של נכס להשקעה בארה"ב? אם אתם מוצאים עצמכם תוהים בסוגיות אלו, כדאי לזכור שכיום ישנן לא מעט הזדמנויות מעולות להשקעה בנדל"ן בחו"ל. אם למשל אתם מכווננים את רכישתכם לאירופה, תוכלו לרכוש בעלויות מאוד אטרקטיביות גם דירות בחוף הים של בולגריה, בעיר סאני ביץ'. בעוד שחלקנו מוצאים את הזדמנויותיהם באירופה ובבולגריה, חלקנו האחר מתעניין ברכישת נכס בארה"ב.

 

כמה יעלה לי לרכוש נכס בארה"ב?

כשעולה הרעיון לרכישת נכס להשקעה בארה"ב, חובה לקחת בחשבון גם את נושא המיסוי, את הרגולטורים השונים, את הבירוקרטיה, תפעול ותחזוקת הנכס ועוד. אין ספק כי רכישה של נכס בחו"ל עשויה להיות מורכבת, אך אם עושים זאת נכון ובליווי מקצועי, בסופו של דבר התהליך עשוי להיות שווה את המאמץ.

כמה עולה נכס בארה"ב להשקעה? ובכן, זה מאוד תלוי היכן אתם מייעדים את רכישתכם. אין ספק, ניתן גם לאתר נכסים להשקעה בעלויות של פחות מ-100,000 דולר, אך מה יהיה גורלם העתידי של נכסים אלו והאם הם יניבו רווחים? אם תרכשו את הנכס תוך ליווי מקצועי, אתם בהחלט מגבירים את הסיכוי לרווחים עתידיים מאותו הנכס. הקליקו https://investaway.co.il  לפרטים נוספים.

 

רכישת נכסים להשקעה בחו"ל בעלויות כדאיות

כיום, לאחר שעבר יותר מעשור מאז המשבר הכלכלי בארה"ב, אין ספק שקשה יותר לאתר הזדמנויות נדלן, אך זה עדיין אפשרי. בעוד שארה"ב כמעט וסיימה את ההתאוששות הכלכלית שלה, עדיין אפשר לאתר נכסים להשקעה בארה"ב בעלויות של פחות מ-100,000 דולר.

יחד עם זאת שארה"ב כדאית להשקעה בצורת רכישה של נכסים, כדאי לקחת בחשבון שמדובר במרחק טיסה רב מישראל. ההמלצה היא להסתייע בחברות המספקות שירותי ניהול נכסים ותחזוקה, תפעול כללי של הנכס. אם למשל תרכשו דירה ביוון או בבולגריה, אתם תוכלו ליהנות מקרבה גאוגרפית רבה, מה שיקל עליכם לנהל אפילו את הנכס לבד אם תרצו.

 

ניהול נכסים בארה"ב

היות וארה"ב כה רחוקה מישראל, הניהול של הנכס הופך למורכב יותר. לכן, כשמדברים על עלויות של רכישת נכס בארה"ב, חובה לקחת בחשבון את כלל הפרמטרים המשפיעים על התמחור. במילים אחרות, פחות יהיה רלוונטי לנקוב במחיר של דירה גרידא.

החישוב הרלוונטי חייב לכלול עלויות של ניהול הנכס, עלויות הכרוכות במיסוי (מומלץ להתייעץ עם מומחי מיסוי בחו"ל), עלויות בירוקרטיות ועוד. מעוניינים לרכוש נכס בארה"ב או בחו"ל? הקפידו לעשות זאת נכון, ותוכלו ליהנות מרווחים עתידיים אפשריים.

נכס גדול להשקעה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם