כמה עולה סדנת שוקולד למשתתף?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בחיפוש מהיר באינטרנט, תוכלו למצוא שלל אפשרויות לסדנות שוקולד.

סדנת שוקולד היא פתרון המתאים לכל חגיגה העולה על רוחכם.

איך בוחרים סדנה וכמה היא תעלה לנו? זאת ועוד במאמר הבא.

 

סדנת שוקולד

השתתפות בסדנת שוקולד מהווה חוויה מושלמת לאלו בעלי האהבה לשוקולד, קרי, חצי עולם.
במהלך סדנת השוקולד תלמדו טכניקות ושיטות הכנה שונות, כיצד משתמשים בסוגי השוקולד השונים, ואיך לא, תכינו שוקולדים שונים, בהם פרלינים וטראפלס, אותם תזכו לנשנש במהלך הסדנה.

 

למי זה מתאים?

סדנת שוקולד מתאימה לכל אירוע העולה על רוחכם. לחגיגת אירוע זוגי, לערבי גיבוש עובדים, למסיבת רווקות ועוד. ניתן למצוא סדנאות לילדים ולמבוגרים כאחד, למתחילים ללא ידע מקדים וכן למתקדמים הרוצים להרחיב את ידיעותיהם.

 

בחירת הסדנה

כאשר אנו בוחרים סדנת שוקולד, כדאי לקחת בחשבון מספר פרמטרים. ראשית, מי קהל היעד של הסדנה? האם מדובר בסדנה לילדים או שמא למסיבת רווקות? שנית, בדקו מה כוללת הסדנה, האם מתמקדת בעיבוד שוקולד ובידע תאורטי או האם מתמקדת בהכנה חווייתית. בנוסף, בדקו את מספר המשתתפים בסדנה. ככל שמספר המשתתפים נמוך יותר, כך תוכלו להבטיח יחס אישי יותר. כמו כן, בדקו מי איש המקצוע המנחה את הסדנה ומה רמת הידע שלו. פרמטר נוסף אותו עליכם לבדוק הוא משך הסדנה. אם מדובר בסדנה לילדים, וודאו כי היא אינה ארוכה מידי, זאת מפני שלרוב ילדים יאבדו ריכוז לאחר זמן קצר.

 

אז, כמה זה עולה לנו?

עלות סדנת שוקולד תלויה במספר פרמטרים. ראשית, אורכה של הסדנה. משך הסדנה ישתנה בהתאם לקהל לו היא מיועדת. סדנה המיועדת לילדים יכולה להמשך כ – 45 דקות, ואילו סדנה המיועדת למבוגרים יכולה להמשך מספר שעות ואף מספר מפגשים.

שנית, סוג הסדנה. תמחור הסדנה תלוי בסוג הפעילות המתקיימת בה. כאמור, סדנה לילדים, קצרה יותר, ולרוב תכלול פעילות פשוטה וקלה יותר ומכאן, שתתומחר במחיר נמוך יותר. לעומת זאת, סדנה המיועדת למבוגרים, תכלול שימוש בחומרי גלם רבים ויקרים יותר ומשכך, שהסדנה תעלה יותר.

פרמטר נוסף, בקביעת עלות הסדנה, הוא מיקומה. הסדנה יכולה להתקיים בשלל מקומות, בבתיכם הפרטי, בסטודיו של מעביר הסדנה או במקום חיצוני, שנשכר לטובת קיום הסדנה. שכירה של מקום חיצוני, תקפיץ את עלות הסדנה.

מספר המשתתפים הוא פרמטר נוסף בקביעת עלות הסדנה, אשר יפעל ביחס הפוך. ככל שמספר המשתתפים גבוה יותר, כך מחיר הסדנה יהיה נמוך יותר. לבסוף, הפרמטר האחרון בקביעת עלות הסדנה הוא בקשות נוספות מצד המשתתפים. למעביר הסדנה מעין פורמט קבוע אותו הוא מעביר. באם יש לכם בקשה מיוחדת לתוספות לסדנה, עלות הסדנה תעלה בהתאם.

 

מתוקים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם