כמה עולה סוללות לתחבורה קלה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם תהיתם מה זו תחבורה קלה, אז הנה הסבר קצר: כשמדברים על תחבורה קלה, מדברים על קורקינטים חשמליים, אופניים חשמליים וכדומה. כלי תחבורה אלה משתמשים בסוללות ליתיום. אז כמה זה עולה?

 

סוללות לקורקינט חשמלי

מחירי סוללות לקורקינט חשמלי יכולים להתחיל מכמה מאות שקלים ולהגיע עד לכמה אלפי שקלים. המחיר משתנה בהתאם להספק החשמלי של הסוללה – V36, V60 ועוד, מידות האמפר לשעה – AH20.8,  AH26 ועוד, מספר תאי הכוח לאחסון האנרגיה. ככל שהמידות עולות כך גם העוצמה והמהירות שהקורקינט יוכל להגיע אליהן ובהתאם לכך גם מחיר הסוללות.

 

סוללות לאופניים חשמליים

מחירי סוללות לאופניים חשמליים יכולים גם הם להתחיל מכמה מאות שקלים ולהגיע עד לכמה אלפי שקלים. גם מחירי הסוללות לאופניים כמו מחירי הסוללות לקורקינט מושפעים ממידות ההספק החשמלי, מידות האמפר לשעה ומספר תאי הכוח של הסוללה.

 

דברים חשובים

סוללות ליתיום ותאי ליתיום הם דליקים ונפיצים, לכן חשוב לתפעלם כראוי.

  1. ההטענה של סוללות אלה נעה בין 5 ל – 50 מעלות צלסיוס, והפריקה שלהן בין 20 ל – 50 מעלות.
  2. אסור להשליכן לפח בסיום השימוש בהן אלא רק בתאי מחזור המיועדים להשלכת סוללות ליתיום.
  3. יש לוודא שמחברים אותן כראוי לבית הסוללה לפי הפלוסים והמינוסים ולהטעינן בהתאם להוראות השימוש ורק במטען המיועד לסוללות ליתיום.
  4. במקרה של נזק לסוללה, אסור להשתמש בה ואסור להטעין אותה.
  5. יש לשמור על הסוללה רחוק מחומרים דליקים, מטמפרטורה גבוהה או רטיבות.

 

נוסף על כך, יש לוודא כי ההספק החשמלי של הסוללות תואם את ההספק שבו כלי התחבורה – האופניים החשמליים או הקורקינט החשמלי – פועל.

S.BE ENERGY היא חברה ישראלית המייצרת סוללות ליתיום בהתאם לתו התקן של מכון התקנים. החברה דואגת לצרכנים שלה ומאפשרת החזרת מוצרים תוך 14 יום מיום הרכישה בהתאם לחוק, ומספקת משלוח מהיר של מוצרים לבית הלקוח.

 

לסיכום

תחבורה קלה – אופניים חשמליים, קורקינט חשמלי וכד', מצריכה סוללות להפעלתם. מחירי סוללות הליתיום נעים בין כמה מאות שקלים לכמה אלפים, בהתאם למידות ההספק החשמלי, מידות האמפר לשעה וכמות תאי הכוח של הסוללה. ככל שהמידות הללו גבוהות יותר, כך גם המהירות והעוצמה של כלי התחבורה ובהתאם לכך גם המחיר של הסוללות.

חשוב להתאים את הספק החשמל של הסוללות להספק החשמלי של כלי התחבורה – אי התאמה עלול ליצור נזק לכלי התחבורה ואף עלול להיות מסוכן. יתר על כן, יש לתפעל את הסוללות בהתאם להוראות היצרן, להטעינן עם המטען המתאים, להרחיקן מחומרים דליקים, טמפרטורה גבוהה ורטיבות, ובסיום השימוש להשליכן לתאי מחזור המיועדים במיוחד לסוללות ליתיום.

אז כשאתם בוחרים את סוללות הליתיום לעכלי התחברוה שלכם, בדקו את סכום הכסף אותו אתם מוכנים להשקיע, את העוצמה לה אתם זקוקים והתאימו את ההספק החשמלי לכלי התחבורה ופעלו לפי ההוראות והעיקר שתיהנו.

 

 

טעינת סוללה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם