כמה עולה עיצוב ובניית אתרים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בין אם אתם מוכרים מוצר כזה או אחר, או אולי מספקים שירותים ללקוחות שלכם באינטרנט, אתם תצטרכו אתר אינטרנט. אז כמה עולה עיצוב ובניית אתרים? האם כל חברות הבנייה ובוני האתרים גובים את אותם סכומים בממוצע? בואו נדבר על זה.

אין ספק, בשנת 2020, אם אין לבית העסק אתר אינטרנט, הוא פשוט עשוי להיבלע בין כל המתחרים בתחומו. בימינו הדיגיטליים, הסיכויים לצלוח את התחרותיות ללא אתר אינטרנט מעולה ורספונסיבי, אין ספק שהמתחרים שלכם ינגסו בנתחי הרווחים שלכם מאוד במהרה. והביסים יהיו משמעותיים, סמכו עלינו. בשורה התחתונה, הלקוחות שלכם מחפשים אתכם באינטרנט ולא ברחובות. אם כך, כמה יעלה לבנות אתר ולעצבו? כל מה שרציתם לדעת על עיצוב ובניית אתרים ב-2020:

 

בניית אתרים ועיצוב אתרי אינטרנט: מה האופציות?

נכון לשנת 2020, ישנן אופציות מגוונות עבור בניית אתרים, כולל פלטפורמות מאוד זולות אשר ניתן לבנות בהן אתרים בעצמכם. כן, ממש ככה. יחד עם זאת, רוב בעלי העסקים בדרך כלל יעדיפו לבנות אתר אינטרנט לעסק, שאינו נבנה על באתרים אלו (כמו WIX למשל).

שלא תבינו אותנו לא נכון, פלטפורמת WIX יכולה להיות אחלה עבור עסקים מסוימים, במיוחד אם עסקים הם אלו סך הכול צריכים להציג את תיק העבודות שלהם באינטרנט. נוסף על כך, אם התחום בו אתם עוסקים אינו תחרותי, ייתכן שפלטפורמת WUX באמת יכולה להספיק לכם.

 

האם בכלל כדאי לבנות אתר דרך WIX?

אז סיכמנו שאתר וויקס הוא לא פתרון אידיאלי עבור כל אחד, יחד עם זאת, אפשרי. אבל, וזה אבל חשוב, שימו לב שישנו קושי בקידום ושיווק של אתרי וויקס באינטרנט. זה משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון. בואו נגיד ככה, אם אתם בונים אתר אינטרנט, אתם בשלב מסוים גם תצטרכו לשווק אותו ולקדם אותו בגוגל.

מאחר שזה כך, פלטפורמת WIX בדרך כלל לא תהיה מומלצת עבור תחומים תחרותיים. ישנו קושי אמיתי בקידום של אתרים אלו. בסופו של דבר, לא בטוח שזה יהיה שווה את החיסכון שלכם בכסף. נכון. לבנות אתרי אינטרנט דרך פלטפורמת WIX יהיה הרבה יותר זול מפלטפורמות אחרות, אבל בשורה התחתונה, אתם צריכים לדעת שהאתר הזה גם יקודם כמו שצריך בהמשך.

 

כמה עולה בניית אתרים ועיצוב אתרי אינטרנט?

באופן כללי, עיצוב ובניית אתרים נע בין טווחי מחירים באמת מגוונים ונרחבים. בעוד שתוכלו למצוא חברת בניית אתרים שתגבה ממכם 5,000 ₪ על בניית אתר, חברות אחרות יגבו ממכם גם 15,000 ₪ ומעלה. הכול תלוי בסוג האתר, בעיצוב שלו, במטרה של הארת וכדומה.

כשאנחנו אומרים ה"מטרה של האתר", הכוונה היא לייעוד של אותו אתר שנבנה. לרוב, בניית חנויות אינטרנטיות ועיצובן, תעלה יותר מעיצוב ובנייה של אתרים שאינם חנות. צריכים ייעוץ מקדים לפני בניית אתר אינטרנט? אל תוותרו עליו! בהצלחה!

 

איש דיגיטל

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם