כמה עולה עיצוב לחדר מורים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

"מעצבי דור העתיד שלנו" , "אבן יסוד בהתפתחות הילד", "מורים", תקראו להם איך שאתם רוצים. כאשר אנו מעצבים חדר למורה עלינו להיות ערים לכך שזה החלל שבו יעבירו את מהלך היום, בין ההפסקות, לפני הלימודים ואחריהם. לכן אנו צריכים ליצור עבורם סביבת עבודה שקטה ונעימה. ניתן לראות בתי ספר רבים בהם המורים יושבים כמו סרדינים בחדר המורים, לעיתים לא מוצאים מקום לשבת ולהירגע בהפסקות היום. דבר זה משפיע רבות על תפקודם.

מורות

 

עיצוב חדר מורים – המטרה המרכזית

כאשר אנו מדברים על חדר המורים אנו מדברים על חדר שאמור להכיל בשעות השיא בין 40-60 מורים. כל אחד מהמורים רוצה את המרחב האישי שלו – לצורך ארוחת צהריים, המשך עבודה ועשייה או סתם להתקשר לבן משפחה.

המטרות העיקריות בעיצוב חדר מורים הוא בניית חלל גדול אשר יוכלו להיכנס אליו כמות גדולה של מורים בבת אחת. הקמת מטבח המאפשר גישה נוחה לחלל ונותן לכל מורה אפילו בטווח של 15 דקות הפסקה להכין שתייה חמה או לחמם את האוכל אותו הביאו מהבית. עיצוב חדרי מורים היא מלאכת מחשבת של ממש, מאחר ומדובר בשטח אחד קטן אשר אמור לדאוג לכל המורים בעת ובעונה אחת.

 

 

עיצוב חדרי מורים – משפיע על מצב רוח של המורה

רבים מקוראי הכותרת יחשבו שמדובר במשבר שצריך בשבילו מטפלת זוגית לפתרון בעיות בזוגיות. בכל אופן זה לא המקרה, מה שצריך פה זה מנהל/ת אחד/ת עם מספיק אומץ ותעוזה כדי לחולל שינוי גדול שישפיע על המורים המחנכים בבית הספר. עיצוב חדר מורים הוא אחד מהדברים שיכולים לתת למורים כוח במהלך היום, עיצוב נכון של החלל משרה אווירה טובה על המורה, עוזרת לו להתמקד בדברים החשובים באמת ולייעל את הזמן. את הגישה הזו מביאה המורה אל הכיתה.

 

עיצוב חדרי מורים – גם במחקרים

כאשר אנו מדברים על עיצוב מחדש של חדר המורים, למקום בו ניתן ללמוד באופן הרמוני, קליל ונינוח. אנו רואים השפעה ישירה על צוות המורים. ניתן לראות עליה במוטיבציה של המורים וגם את רצון מוסד הלימודים להפוך את המקום למלא ביטחון למורה. אנו רואים כבר היום המון עיריות דוחפות בתי ספר לעיצובים חדשים, מרחבי למידה מחוץ לבתי הספר, כיתות חכמות, כיתות מדעים. בגדול, אפשר להגיד שעושים הכל לרווחת התלמיד. אך אסור לנו לשכוח את המורה שכן גם הוא, מעביר יותר שעות מהתלמיד בבית הספר. מורה בממוצע נמצא כ – 14 שעות ביום בבית הספר. לכן, הגיע הזמן להשקיע גם במורים עם עיצוב חדר המורים – בעזרת תכנון נכון של פינות ישיבה, הנגשה של מקררים ומוצרים חשמליים במידת הצורך ופיתרון הצללה ראוי נוכל לראות את צוות המורים שלנו מסיים את היום עם חיוך.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם