כמה עולה עיצוב תכשיטים אישי

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עולם התכשיטים הוא עולם שמציע מגוון ענק של סוגים ודגמים של טבעות, שרשראות, צמידים, עגילים ועוד. הרבה אנשים אוהבים להתקשט בתכשיטים לקראת אירועים מיוחדים כמו חתונות, בר או בת מצוות, אירועים עסקיים או גם ביום יום, כדי להיראות טוב ולהרגיש טוב. בעוד רשתות התכשיטים מציעות ייצור המוני של תכשיטים, אנשים מסויימים מעדיפים להתחגג עם עיצוב תכשיטים אישי שייחד אותם ויבדיל אותם מכל היתר. אבל כמה עולה עיצוב תכשיטים אישי? יצאנו לבדוק וחזרנו עם התשובות שעשויות להפתיע אתכם מאוד. אז מוכנים? קדימה, בואו נתחיל!

 

עיצוב תכשיטים אישי – לא מה שחשבתם

אם בעבר עיצוב תכשיטים אישי היה בגדר חלום בלבד, הרי שהיום חברות רבות מציעות עיצוב תכשיטים אישי במגוון דגמים וסוגים. בין הסוגים של עיצוב תכשיטים אישי ניתן למצוא טבעת עם שם, טבעת בעיצוב ייחודי, טבעת שעשויה מיותר מחומר אחד, טבעת אירוסין מיוחדות, טבעות נישואין עם תביעת האצבע של בן או בת הזוג ועוד.

בעוד שנשמע שמדובר כאן על סיפור יקר, יצאנו לבדוק וחזרנו עם תוצאות מפתיעות לחלוטין. אז מה גילינו בבדיקה שלנו?

 

כמה עולה עיצוב תכשיטים אישי?

עיצוב תכשיטים אישי, מסתבר, הוא לא סיפור שיקרע לכם את הכיס. נכון שיש עיצובים שיכולים להגיע גם לאלפי ועשרות אלפי שקלים כשמדובר בתכשיטים מעוצבים מחומרים יוקרתיים, אולם הוא יכול להתחיל גם בכמה מאות שקלים בלבד. כך, לדוגמה, טבעת עם שם בעיצוב אישי מזהב 14 קראט עם חריטה באמייל תעלה מחיר של 499 ₪ בלבד!

מדובר כאן על מהפכה של ממש, במיוחד בעולם שבו כל ייצור אישי יכול להגיע למחירים שיוצאים מגבולות השפוי וההגיוני.

 

איפה עושים עיצוב תכשיטים אישי?

החברות הגדולות אינן מציעות שירות של עיצוב תכשיטים אישי היות והן עובדות עם קו ייצור אחד ואחיד שמייצר עבורן תכשיטים בייצור המוני ובעיצוב ספציפי. לכן, על מנת לעשות עיצוב תכשיטים אישי תוכלו לגשת אל חנויות הבוטיק, אלו שיש להן סניף אחד בדרך כלל, ועובדות עם עיצוב ספציפי ומיוחד להן – כזה שלא תמצאו בשום חנות.

מאייב תכשיטים היא אחת החנויות האלו, שכל תכשיט שלה מוקפד, מעוצב ומותאם בדיוק עבורכם. תוכלו למצוא כאן גם תכשיטים קיימים בעיצוב של החנות, אולם גם עיצוב תכשיטים אישי במחירים סבירים והגיוניים שבטוח יוציאו אתכם עם תכשיט שתאהבו.

 

מה עוד אפשר למצוא את מאייב תכשיטים?

בין טבעות אירוסין, טבעות שמות, טבעות נישואין, טבעות זהב, צמידים, עגילים ושרשראות, מציעה חברת מאייב תכשיטים שירות אדיב, מקצועי וזמין. החנות של חברת מאייב תכשיטים נמצאת ברחוב היציאה שברמת גן, באיזור הבורסה ליהלומים, ובהתאם למיקומה מציעה גם תכשיטים משובצי יהלומים איכותיים, יפהפיים ויחודיים.

אתם מוזמנים להגיע אל החנות או להציץ באתר האינטרנט ולהתרשם ממגוון התכשיטים המהמם של מאייב תכשיטים.

טבעות זהב מעוצבים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם