כמה עולה פינת אוכל מעץ

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

פינת האוכל היא מהחללים החשובים בבית שלנו.

פינת האוכל היא המקום שלנו לשבת לאכול ולהירגע ושם אנחנו מעבירים חלק גדול מזמן האיכות עם המשפחה.

בדומה לריהוט חדרים אחרים בבית, גם בריהוט פינת האוכל נשקיע מחשבה רבה שכן אנחנו רוצים לשבת לאכול במקום שנעים לנו בו, המרוהט בהתאם לטעם האישי שלנו, לעיצוב, לאווירה ולערכים שאנחנו מעוניינים שישתקפו בחדרי הבית. 

נבחר ריהוט עבור פינת האוכל, וכמה זה יעלה לנו?

 

בחירת העיצוב לחדר האוכל שלנו

מומלץ שעיצוב חדר האוכל או פינת האוכל ייעשה בהתאם לעיצוב הבית באופן כללי, ובעיקר לחללים המשותפים שלרוב מחובר לפינת האוכל – המטבח והסלון. ישנם כל מיני סוגים של עיצובים: למשל, עיצובים כפריים בהם יש אלמנטים בולטים של עץ חום, עיצובים מודרניים בהם הצבעים הם בהירים ופעמים רבות חומר הגלם הבולט יהיה מתכת וזכוכית ועוד.

 

חומר הגלם של הרהיטים

חומרי הגלם מהם עשויים הרהיטים משפיע באופן ניכר את איכות הרהיטים, נראותם וכמובן על המחיר. ישנם חומרי גלם מגוונים ביותר מהם ניתן לייצר פינות אוכל: מעץ, MDF, עץ מלא לסוגיו השונים, מתכת, זכוכית, נירוסטה, סנדוויץ' ועוד.

החלק הארי של רהיטי חדרי האוכל בישראל עשוי מעץ. עץ הוא חומר גלם מגוון ביותר: ישנם סוגים רבים של עצים, וכמו כן הבחירה אם לבחור ברהיטים מעץ מלא או ברהיטים משבבי עץ משפיעה מאוד על האופן בו הרהיט נראה, איכותו ומחירו. כך יוצא שניתן למצוא רהיטי עץ הן בעיצובים כפריים והן בעיצובים מודרניים בקשת מחירים רחבה ביותר.

 

כמה תעלה פינת אוכל מעץ?

ישנם פרמטרים רבים שיקבעו את מחירה של פינת אוכל מעץ. אתם יכולים לקנות ריהוט זול יד שנייה בכמה מאות שקלים מצד אחד, ומצד שני תוכלו להשקיע בשולחן וכיסאות עשרות אלפי שקלים – וכמובן שיש מנעד רחב ביותר באמצע. אלה הם כמה מהפרמטרים המשפיעים על מחיר פינת אוכל:

 

חומר גלם:

כאמור, סוג העץ ואם מדובר בעץ מלא או שבבי עץ משפיעים מאוד על המחיר. בעוד רהיטים מרכזיים לבית מעץ מלא נחשבים ליקרים יותר, רהיטים משבבי עץ יהיה זולים יותר.

 

כמות הגדלות וסוגן:

הגדלות מאפשרות לכם לפתוח את השולחן כך שיהיה יותר מקום לישיבה אם באים אורחים או כל סיבה אחרת. באופן טבעי, הגדלות כנראה ייקרו את השולחן, וככל שיש לשולחן יותר הגדלות כך הוא יעלה יותר. בנוסף, יש מספר סוגי הגדלות וככל שההגדלה נוחה ומשוכללת יותר מחיר השולחן יעלה.

 

עיצובים:

ככל שפלטת השולחן ורגליו יהיו מעוצבות יותר כך מחיר השולחן יעלה.

 

פינת אוכל מעץ קונים רק בטיב עץ

בטיב עץ ישנן מגוון רחב של פינות אוכל מעץ במחירים מעולים מכל הסגנונות וממבחר חומרי גלם. לחברה ניסיון רב בתחום, והיא תדאג לספק לכם את השירות והמוצרים הטובים ביותר במחירים אטרקטיביים ומבצעים.

 

חלל מעוצב

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם