כמה עולה פירות וירקות – השוואת מחירים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

פירות וירקות הם מתנות שנשלחות אלינו ישירות מהטבע, וליתר דיוק מהחממות המקצועיות של החקלאים.

יחד עם הערכים התזונתיים החשובים שיש בפירות וירקות, הם גם מעולים עבור שיפור הזיכרון והריכוז, העלאת רמת האנרגיה ועוד. אם כך, כמה יעלו לי פירות וירקות?

מי מאיתנו לא אוהב פירות טריים וירקות מובחרים? מעבר לכך שהם כה טעימים, הם גם מועילים לנו בריאותית, שזה מה שבאמת חשוב. ואם אתם לא יכולים להסתדר בלי הפירות והירקות שלכם, אתם בטח כבר מכירים בעל-פה את מחירי הפירות והירקות שיש בשוק, באופן ממוצע. בואו נגיד ככה, אתם בטוח לא תשלמו על ענבים מחיר של 90 ₪ לק"ג. אם כך, מה הם מחירי הפירות והירקות הממוצעים אצל הירקן השכונתי, ברשתות כמו רמי לוי וגם שופרסל? מידע על ירק השדה ומחירי פירות, מעודכן לימינו הנוכחיים.

 

כמה עולים בממוצע פירות וירקות?

לאחר בדיקה קצרצרה, גילינו כי קילוגרם ענבים נמכר בטווחי מחירים של 25 ₪ לק"ג – 45 ₪ לק"ג. חשוב לדעת, ישנם סוגים שונים וזנים שונים של ענבים וגפן, ככה שהמחירים האלו משתנים בהתאם לסוג הענב. יחד עם סוגי הענבים, מגיעה גם העונה. כשהעונה נגמרת או עומדת להיגמר, אוטומטית המחיר של הפירות עולה גבוה יותר.

אם נגמרה העונה ואתם ממש רוצים פירות מסוגים מאוד ספציפיים, אנחנו נמליץ לכם לפנות אל ירקנים אשר משווקים פירות בייבוא מהקפאה. הטעמים לפעמים קצת משתנים, אבל זה שווה את זה אם ממש יש לכם חשק באמצע הלילה לאיזשהו פרי.

 

כמה עולה מנגו בממוצע ברשתות ואצל הירקנים?

אם אתם מעוניינים לרכוש מנגו בעונה שלו, אתם תשלמו בין 15 ₪ עד אפילו 35 ₪ לקילוגרם מנגו. יחד עם פירות מאוד פופולאריים כמו מנגו, יש גם פירות פחות נפוצים אצל ירקנים וסופרים כמו פפאיה. פפאיה היא פרי אקזוטי למדי, שלמעשה מזכיר את משפחת המנגו.

למרות שהפפאיה גדלה על עצים מאוד גבוהים (5-8 מטרים), היא בכלל משויכת אל קטגוריית השיחים. לא לגמרי מובן מדוע. יחד עם זאת, מדבר בפרי טעים מאוד שמתאים גם מאוד להכנת שייק טבעי. אם תרצו לרכוש פפאיה,  מחירה ינוע בטווחים של 19 ₪ – 26 ₪ לק"ג. כמובן, משתנה מסופר לסופר, מירקן לירקן.

 

כמה עולים תפוחים בממוצע?

מעוניינים לרכוש תפוחים מתוקים? ישנם תפוחים מסוגים שונים, למעשה בערך 4-5 סוגים שונים של תפוחים. קילוגרם תפוחים יעלה לכם בין 7 ₪ ל-12 ₪ לק"ג. עוד כדאי לדעת, במקרים רבים יהיה הבדל משמעותי במחיר בין תפוחים ירוקים לתפוחים אדומים.

והמלצה אחרונה מאיתנו, בימינו מומלץ לתמוך בחקלאות הלוקאלית בישראל. למשל, משק דוידיאן הוא אחד מהמשקים המומלצים לרכישה של פירות וירקות. ניתן גם לרכוש אונליין, ככה שאתם גם תורמים לכלכלה החקלאית וגם חוסכים בעלויות.

 

תותים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם