כמה עולה פריצת דלת

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אין ספק כי במקרים בהם אנו נתקעים מחוץ לבית, שירות פריצת מנעולים הוא נדרש. יחד עם זאת, כדאי תמיד לוודא כי אתם מזמינים אנשי מקצוע אמיתיים, כאלו שלא ימהרו להחריב את המנעול שלכם, מפני שלעיתים ניתן לפרוץ את הדלת מבלי להשמידו. 

אם נתקעתם לאחרונה מחוץ לביתכם בשעת לילה מאוחרת, אתם בוודאי כבר מודעים לכך שפורץ מנעולנים זריז עשוי לחולל את כל ההבדל בין כניסה מהירה הביתה, לבין המתנה ארוכה ומייגעת. במקרים מסוימים, אנשים אפילו משאירים אוכל על הגז וננעלים בחוץ, מה שמחייב פורץ מנעולים להיות SUPER יעיל. אם תזמינו פורץ מנעולים בעכו בשעת לילה מאוחרת, כמובן והמחיר ישתנה, אך זכרו תמיד כי מחיר ממוצע עבור פריצת מנעולים בעכו ובכל מקום אחר בארץ, עומד על ממוצע של 250 ₪. עם סטייה קטנה ימינה ושמאלה, זה המחיר הממוצע, אך לעיתים נדרשת פריצה אגרסיבית שגורמת גם להחרבת המנעול הנוכחי, כך שתמיד יש לקחת בחשבון את עלות החלפת המנעול התקול – למנעול חדש.

מנעול גדול

מי מוסמך לפרוץ מנעולים?

לא כל אדם יכול לפרוץ מנעולים. בכדי לבצע פריצת מנעולים באופן מוצלח, כמובן ויש ללמוד את התחום ולהבין כיצד מערכות נעילה שונות פועלות. יחד עם זאת, במקרים מסוימים נדרשת גם החלפת המנעול למנעול החדש, מה שמחייב את פורץ המנעולים לדעת כיצד בנויות דלתות שונות, כיצד בנויות מערכות הנעילה באותן דלתות ועוד.

אם שכרתם פורץ מנעולים לבית ו\או לרכב אשר מוסמך לפרוץ מנעולים באישור המשטרה, כנראה שבחרתם בשירותיו של פורץ מנעולים מומלץ באזורכם. פורץ מנעולים מומלץ בעכו חייב להכיר את השטח, להיות מסוגל להגיע אליכם במהירות ולהכניס אתכם הביתה. אם אתם מחפשים אחר פריצת מנעולים בעכו בשעת צרה, זכרו תמיד כי על קריאת שירות בלילה קיימת תוספת תשלום.

פריצת מנעולים בעכו עם מינימום נזקים

כן, יש כזה דבר, וניתן לפרוץ מנעולים תוך שמבצעים את מינימום הנזקים האפשרי. במקרים בהם מפתח נשבר בתוך מנעול, בדרך כלל אין ברירה וחייבים לבצע קדיחה עמוקה שתשמיד את המנעול לחלוטין, אך קיימים גם מקרים אחרים בהם לא חובה להחריב את המנעול שלכם, וניתן להכניס אתכם הביתה מבלי לחייב אתכם גם בהחלפת המנעול.

מנעולן בעכו שנחשב גם מומלץ ומקצועי, יידע תוך שניות לאבחן את מצב המנעול ולהגיד לכם באם מדובר במקרה בו אתם חייבים להחליף גם מנעול, או שמא ניתן לפרוץ את הדלת מבלי לגרום לנזקי משמעותי במנעול. צרו קשר עם מנעולן מומלץ בעכו בכדי לבצע גם טיפולי-מנע במנעולים שלכם. לפעמים, רק צריך לשמן ולתחזק את המנעול, ותוכלו להנות מנעילה ופתיחה חלקות למשך שנים. זכרו, ככל שאתם קרובים לים, כך המנעולים שלכם ייטו להחליד, כך שהתחזוקה מחייבת אתכם יותר אם אתם מתגוררים קרוב לחוף.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם