כמה עולה פתיחת סתימה באמבטיה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה לפתוח סתימה באמבטיה, סימן שאתם צריכים לסקור מחירון אינסטלטורים. ואם לא ידעתם שיש אחד כזה, אנחנו נשמח לגולל בפניכם מחירי עבודות אינסטלציה מסוגים שונים. הנה כל מה שצריך לדעת לגבי פתיחת סתימה בכיור, באמבטיה ועוד.

אתם מגיעים הביתה, מפעילים את הדוד החשמלי, ממתינים כרבע שעה ונכנסים למקלחת כשאתם חושבים שהכול בסדר. אמה-מה, לצנרת האמבטיה יש תוכניות שונות מאשר התוכניות שלכם. בפועל, סתימה באמבטיה הובילה לכך שאתם מתמודדים כעת עם הצפה פוטנציאלית בבית. אם כך, כמה עולה לפתוח סתימה בחדר המקלחת?

 

כמה עולה לפתוח סתימות באמבטיות?

פתיחת סתימה באמבטיה עולה בין 300 ₪ ל-450 ₪ בממוצע. יחד עם זאת, חשוב לבדוק גם מדוע נוצרה הסתימה. לרוב, זה פשוט בגלל שיערות ולכלוכים שנכנסים לחור הניקוז ומובילים לסתימה. במקרים אחרים, זה עשוי לקרות כתוצאה מפסולת בניין אשר מושלכת לחור הניקוז.

לא פעם, אנשים נכנסים להתגורר במען חדש, ממש דירה חדשה מקבלן. במקרים אלו לא אמורות להיות סתימות באמבטיה. אבל ממש במפתיע, אנשים לפעמים מגלים סתימות באמבטיה של דירות חדשות לגמרי. מדוע זה קורה?

 

איך קורה שבדירה חדשה מקבלן יש סתימה באמבטיה?

כנראה שאין דבר יותר מרגיז מאשר סתימה באמבטיה בדירה חדשה לגמרי. פתיחת סתימה באמבטיה בדירה חדשה, בד"כ תעלה לכם את אותו הסכום כמו בדירה ישנה יותר.  אבל העניין הוא כזה, כמעט ב-100% מהמקרים, זו תוצאה של פסולת בניין אשר מושלכת לחור הניקוז במהלך בניית הדירה.

במקרים אלו, לפעמים יהיה ממש צורך לפרק את הריצוף בכדי להגיע לשורש הסתימה. מאחר שפסולת של בנייה לא מומסת אלא מוסרת, יהיה צורך ממש להגיע אליה פיזית ולהסיר אותה. גם כאן, יהיה חשוב להסתייע בשרברבים הטובים ביותר. אל תתפתו להסתייע בשרברב שהמוניטין העסקי שלו אינו ידוע. זו דירה חדשה וחבל לגרום בה לנזקים מיותרים.

 

כמה עולות עבודות אינסטלציה?

בין אם אתם צריכים לפתוח סתימה בכיור, באמבטיה, במקלחון או בכל מקום אחר בבית, חשוב לדעת, שעל כל סוג שירות יש מחירים ממוצעים בשוק. בפועל, זה אומר שאתם צריכים לערוך השווא מחירים בין אינסטלטורים.

טיפ מאיתנו – תבדקו באינטרנט גם מחירונים של שרברבים. מחירון שרברב יאפשר לכם להכיר את המחירים שהאינסטלטורים אמורים לגבות ממכם. ובין אם אתם צריכים פתיחת סתימה או שירות אינסטלציה אחר, ההמלצה היא לקבל המלצות על השרברב שלכם.

אם אין באפשרותכם לקבל המלצות על אינסטלטור מהמכרים ומהמשפחה שלכם, אפשר לפנות לפלטפורמות החברתיות השונות.

שם תוכלו למצוא המלצות בערמות, אבל חושב עדיין לברור נכון בין הממליצים. ולבסוף, תמיד תקפידו לחתום על חוזה התקשרות אל מול האינסטלטור שאתם מזמינים. כמו כן, תבררו אם אתם מקבלים אחריות על העבודה של האינסטלציה.

אמבטיה לבנה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם