כמה עולה צילום חתונה? מידע שימושי למתרגשים!

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אין ספק, עם כמה שאירוע החתונה מרגש, ככה גם יש צורך לעסוק בהמון אלמנטים שונים, אנשי מקצוע ועוד. צלמי חתונות מקצועיים יוכלו לתעד עבורכם את הרגעים היפים ביותר והמרגשים, תוך כדי שהם משתלבים באירוע במידה הנכונה.

צלמי אירועים בדרך כלל מתמחרים את עבודתם על פי גודל האירוע, אך לא רק. בין אם יש צורך להשתמש בסרטי HD ערוכים, מצגת תמונות או צילומי רחפן אפילו, מחיר צילום חתונה ישתנה בהתאם. בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים משתמשים ברחפן בכדי לתעד את אירוע החתונה המיוחל. אגב, צילום חתונה בטבע על ידי רחפן זו אופציה מופלאה. נסו לדמיין לעצמכם את הצילומים המרהיבים שייצאו על ידי צילומים מסוגים אלו, כאשר הטבע והעצים משתלבים באופן טבעי בתוכם.

צלם וזוג

כמה עולה צילום חתונה?

מחיר צילום חתונה שכולל צילומי רחפן עשוי לעלות בין 9,000 ₪ ל-15,000 ₪ וגם יותר. עלות צילום חתונה תשתנה בהתאם לסוג הציוד, שבו תרצו שהצלמים ישתמשו. מחירים של צילום חתונה משתנים בהתאם לחבילה אותה תרכשו, וישנן גם חבילות הכוללות בלוק של עץ המעוצב עם תמונות, צלמי וידאו DSLR , סטים שלמים של אלבומי זוגות או אלבומי הורים ועוד.

במידה ואינכם מעוניינים לרכוש חבילות צילום חתונות באלפי שקלים, תמיד תוכלו לבדוק מה הם המחירים המומלצים עבור שכירת צלמי סטילס בודדים. מחיר צלם חתונות סטילס הוא 700-800 ₪ בממוצע. יש לזכור שככל שתוסיפו יותר צלמי חתונות לאירוע, כך תוכלו לזכות ביותר זוויות צילום מרעננות. בכדי להוזיל עלויות צלמי אירועים וחתונות, כדאי תמיד להתעניין בסוגי הדילים המוצעים לכם על ידי חברות ההפקה השונות.

ליווי של צלם ביום החתונה

אם תבחרו בצלמים המלווים אתכם במהלך יום שלם, או בחבילות הכוללות אלמנטים רבים, סביר להניח שתוכלו לדרוש בהנחה כזאת או אחרת. אנשים בוחרים להצטלם בשעות שונות, היות והתאורה הטבעית שבחוץ מקנה את הפילטר האידיאלי.

אין ספק, בימינו הדיגיטליים אפשר לעשות הרבה דרך הפוטושופ (תוכנת עריכת תמונות), אבל שום דבר לא יכול להחליף תאורה טבעית של שעת הדמדומים בחוף הים. לאחרונה, רבים בוחרים להצטלם בסגנון טראש דה דראס (TRASH THE DRES). בצילומים אלו כדאי להיות מוכנים ללכלוך, ולהרבה ממנו. ההמלצה היא ללכת לחוף הים ופשוט לתת לבוץ להתחיל לעוף באוויר (גם אחד על השני זה בסדר).

בדרך כלל, אנשים בוחרים לשכור חליפות חתן וכלה אלטרנטיביים עבור הצילומים הללו, חליפות שלא יהיה חשש ללכלך. מחיר צלמי חתונות מומלצים עשוי לנוע בין 3,000 ₪ לבין 15,000 ₪, כאשר ניתן גם למצוא צלמים שיהיו מוכנים לצלם חתונות קטנות גם עבור מחירים נמוכים מכך. אל תשכחו שגם הוותק והניסיון של הצלם משחקים תפקיד. בכדי לאתר את הצלם האידיאלי שלכם, אל תשכחו לבקש להתרשם מתיק העבודות שלו.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם