כמה עולה צילום קווי ביוב

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

סתימות בביוב הן נפוצות מאוד, דבר שניתן להבין לאור כך שמדובר באחת המערכות שפועלות הכי הרבה בחיי היומיום שלנו. סתימה בביוב זו חוויה לא מלבבת, כאשר בדרך כלל מלווה בריח רע ולכלוך. 

 

איך ניתן לטפל בסתימות?

ישנן סתימות שהן חד פעמיות וניתן לסדר אותן אפילו באופן עצמאי, כך למשל אתם יכולים לפתוח את הפתח הניקוד של האמבטיה שלכם ולהוציא אלת הלכלוך שיש בו, או לעשות אותו הדבר בכיורים השונים ואף לפתוח את הצינור מתחת לכיור. אולם ישנן סתימות חוזרות או רציניות יותר, בהן יש להיעזר באיש מקצוע.

 

למה סתימות קורות?

כמו כן, סתימה יכולה להיגרם כתוצאה ממספר סיבות, ולכן לא תמיד ניתן לדעת בדיוק היכן הבעיה, גם אם מדובר באיש מקצוע. לעיתים הסיבה יכולה להיות תהליך של הפחתה בבקטריות שמנקות את מערכת הניקוד משומנים שונים ומאפשרות זרימה. דבר כזה יכול להיגרם בין היתר משימוש במסירי שומנים למיניהם שהורגים את הבקטריות ובטווח הארוך יכולים לגרום לסתימה. לעיתים יכולה להיווצר משימוש בחומרים שונים שמגבירים את הסיכון לסתימה כמו מגבונים לחים ומוצרי היגיינה נשיים. בכל אופן, לא תמיד ניתן לדעת בוודאות מה מקור הבעיה, ולכן במקרים מסוימים ניתן להיעדר צילום קווי ביוב.

 

מה זה צילום קווי ביוב?

צילום קווי ביוב זה אחד השירותים שמציעה הביובית, כמו שניתן למצוא סופר ביובית, משאית ביוב בעלת משאבה ואלמנטים נוספים, ביניהם מכשיר הצילום לקווי הביוב. כדי לדעת לטפל בסתימה, יש להבין באיזו סתימה מדובר ואיפה היא נמצאת. לנסות לפתור את הבעיה בלי להבין את הדברים הללו זהו חוסר מקצועיות. לכן, תפקידו של הצילום הוא לאתר את מיקום הסתימה, וכך לפתור את הבעיה בצורה היעילה ביותר. כיום ניתן למצוא מצלמות משוכללות בעלות יכולת להסתובב 360 מעלות ועם ראש מתכוונן. הפעולה נעשית כך שישנה מצלמה שמוכנסת לתוך הצנרת, ניתן לשלוט עליה מרחוק, והיא משדרת למוניטור חיצוני היכן נמצאת בדיוק הסתימה, מה שחוסך זמן והופך את השירות ליעיל הרבה יותר.

תעלת ביוב

 

כמה זה עולה?

כמו כמעט כל שירות, אין מחיר אחיד לצילום קווי ביוב. שכן, הדבר תלוי במספר פרמטרים. ראשית, עד כמה העבודה מורכבת? באופן הגיוני ככל שהעבודה מורכבת יותר, היא דורשת ציוד מורכב יותר גם כן וזה מתבטא במחיר. כך אם העומק אליו נדרשת המצלמה להגיע הוא עמוק יותר, המחיר יהיה גבוה יותר. בנוסף, אם מדובר בתשתית ביוב ישנה, זה גם מצריך עבודה מורכבת יותר והמחיר יהיה יקר יותר.

כמו כן, גם אופי העבודה משפיע על המחיר. כלומר יש משמעות האם מדובר בפתיחת סתימה, טיפול בנזילות או בעבודה אחרת מורכבת יותר. ככל שהציוד הנדרש לעבודה יהיה טכנולוגי ומתקדם יותר, המחיר יעלה.

בדרך כלל, הצעת מחיר סטנדרטית מתייחסת לצינור באורך של 30 מטר. כך למשל, עלות של צילום קו ביוב למטרה של זיהוי מקום של סתימה, יעלה בין 750 ש"ח ל – 1900 ש"ח.

 

בהצלחה!

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם