כמה עולה צמחיה מלאכותית ללובי בניין

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

נכון להיום בכל בניין מגורים יש פחות ופחות התעסקות בכל הטיפול והתחזוקה שקיימת בו על יד הדיירים, והדבר עובר אל הידיים של חברות אחזקה שעבורן הדבר מהווה כר פורה לפעילות עסקית ריווחית למדי. דבר זה נובע בעיקר מהיות הבניינים יותר ויותר גבוהים, ומכילים הרבה מאוד התעסקות עם חלל משותף רב, ועם פחות ופחות זמן פנוי שקיים עבור וועד בניין להתעסק עם פניות של כמות דיירים גבוהה בכל יום של כל שנה מחדש. איך בדיוק מבצעים את הרכישה והתשלום עבור כל מה שנדרש? קראו במאמר.

 

החשיבות של צמחיה ללובי הבניין

הלובי של בניין מגורים רב קומות או אפילו של כזה שבו יש כמה קומות בודדות בלבד הוא המקום שמקבל את פני האנשים אשר חוזרים מן העבודה או רק מתחילים את היום, וזה המקום שאליו נכנסים אורחים שלא גרים שם מידי פעם בפעם. זה רק הולם כי המקום הזה מכל המקומות של אותו בניין יהיה מושקע מבינה חזותית ויכיל אווירה נעימה שאיתה מקבלים את פני העוברים והשבים בכל יום מחדש. התוספת של תמונות, אביזרי תאורה מהודרים וכן של צמחיה יוצרים חלל הרבה יותר רלבנטי לכזה מקום, ולכן זה מאוד נחוץ וחשוב כי בין היתר תהיה גם צמחיה שתכניס משב רוח ויזואלי טבעי אל תוככי הבניין.

צמחיה מלאכותית לובי בניין

 

איזו צמחיה הכי עדיפה

בדרך כלל יש שני סוגים של צמחיה שמהם ניתן לבחור באופן ראשוני עבור בלובי של בניין, האחד הוא צמחיה מלאכותית והשני הוא צמחיה רגילה. הרוב המכריע של בנייני המגורים יכיל את הצמחייה הרגילה באזור שסובב את הבניין ועבור האזר הפנימי של הלובי כבר תהיה בחירה של צמחיה מלאכותית עם העדפה די גדולה עבור השימוש בה. מדוע? מכיוון שצמחייה מלאכותית אינה מצריכה טיפול רב והיא נותרת עם מראה נפלא במהלכם של חודשי השנה כולה. הצבה של צמח מרשים באגרטל גבה קומה עושה את הפעולה בצורה יעילה, ורק צריכים לבחור את שני אלה ואת הכמות של הצמחייה שתוצב באותו החלל שיכול להיות די ענק.

רוצים לדעת כמה יעלה לכם לסגור את המרפסת בבית לחורף? לחצו כאן.

 

הגינון על ידי חברת אחזקה

מכיוון שהרוב המכריע של בנייני המגורים הפכו להיות כאלה שבהם יש ריבוי של קומות ודיירים, הדרך הכי טובה להשתלט עם כל העניינים של טיפוח ותחזוקה עברה מן הידיים של הוועד שמורכב מדיירי הבניין אל הידיים של חברת אחזקה שפועלת בכל דבר החל מתיקון של המעליות ועד לגינון של כל הסביבה של הבניין. הפעולה של הגינון היא חשובה למדי ויוצרת אזור שבו הרבה יותר נעים לחיות, והטיפול במערכות ההשקיה לצד גיזום וניקיון כל האזור של הגינון נעשה באופן שוטף ותדיר על ידי אנשי מקצוע שאיתם עובדת אותה חברת אחזקה. דיירי הבניין יכולים להביע את דעתם ואת הבקשות שלהם בנוגע לאותו העניין, ואלה מבוצעות על ידי חברת האחזקה.

 

האם חברת אחזקה מספקת או שצריך לרכוש לבד?

מן הרגע בו יש חברת אחזקה עבור בניין, חברת האחזקה מבצעת גבייה של כל הכסף הנדרש מדיירי הבניין ועם הכסף הזה היא דואגת לכל הצרכים של אותו בניין. קשת המחירים של צמחיה מלאכותית מאוד רחבה. יש עציצים מלאכותיים קטנים שמחירם מתחיל ב-30 ש"ח, צמחים בינוניים שיתחילו ב-450 ש"ח וצמחים מלאכותיים גדולים שיעלו 700 ש"ח ומעלה. אחד מן הצרכים החשובים הוא זה של טיפול בצמחייה שקיימת בכל בניין שבו מטפלת חברת האחזקה, אבל זה לא ממש משנה במה מטפל חברת האחזקה, כי את הצרכים הבסיסיים הללו של כל בניין ובניין היא מתחזקת מן העלות שמשולמת עבורה בכל שנה ושנה, כולל רכישה של צמחייה שאינה נעשית באופן עצמאי על ידי הדיירים אלא בצורה של גבייה מרוכזת על ידה.

לפרטים נוספים ורכישת כלי בית ומטבח הכנסו לאתר אלקטרו שופ.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם