כמה עולה קורס שיווק דיגיטלי מקצועי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בטח כבר שמעתם על עולם השיווק הדיגיטלי דרך חברים, בחדשות, שיחות מסדרון בעבודה וגם בפרסומים ביוטיוב ובאינסטגרם, אבל כמה עולה קורס כזה

ואיך לבחור את הקורס הנכון ביותר? איך אפשר לדעת האם הקורס מקצועי באמת ולא עוד ״בלוף? אלו כמה שאלות קשות, אז במקום לשבור את הראש בדקנו

בשבילכם!

תחום השיווק הדיגיטלי הוא אולי הטרנד הלוהט ביותר של המאה ה- 21 ובמיוחד לאור משבר הקורונה פתאום כל אחד ואחת יודעים בגדול מה זה העולם הזה שנקרא שיווק דיגיטלי.

אמנם עולם השיווק הדיגיטלי הוא רחב היקף ויש כמה וכמה פרקטיקות ותחומי עבודה בתוך העולם הזה, כנראה שרובכם ראיתם פרסומת אחת או שתיים על קורסים ואולי אפילו נרשמתם לאחד. הרבה אנשים מתאכזבים מהקורסים או מרגישים שגבו מהם המון כסף לעומת התמורה, אז באנו לעשות לכם סדר, ערכנו סקר שוק נרחב ואנחנו כאן עם התוצאות.

 

איך לבחור את הקורס הנכון ?

שתי שאלות משמעותיות על כל אחד ואחת לשאול את עצמם לפני שנרשמים ועושים קורס שיווק דיגיטלי – מי המנחה ומה הרזומה שלו? כמה זה עולה לי?

אז השאלה הראשונה היא מאוד חשובה, בתקופת הקורונה אלפי מנחים יצאו לשוק ופתחו קורסים שמבטיחים לכם ״כסף קל״ או ״הכנסה פאסיבית״ ועוד הבטחות נוצצות למיניהן, ההמלצה שלנו היא לא ליפול למילות קסם כאלו ואחרות שבדרך כלל מגיעות גם עם קורסים שמורחים את הזמן ולא מתעסקים בתכלס. חשוב לבחון את הניסיון של המנחה ולשמוע מתלמידים של אותו הקורס על החוויה ועל ההצלחה לאחריה. אין כזה דבר הצלחה ללא מאמץ ולכן מי שמדגיש עובדה זו ויש לו מוניטין וניסיון רב בשוק יהיה מנחה ששווה לקחת את הקורס שלו או שלה.

 

כמה עולה כל הטוב הזה ?

הלכנו ובדקנו, נכנסנו לאתרים של מאות קורסים מוצעים ובחנו את העלויות לעומת התועלת ואורך הקורס. בדקנו אפילו אילו קורסים מציעים קבוצות לעזרה תוך כדי הקורס ולאחריו ומי המנחים של כל קורס, יותר מזה בדקנו מה תלמידים אומרים על הקורס ומה התוצאות והרווחים של כאלו ומצאנו שאחד הקורסים המומלצים והמשתלמים ביותר בשוק היום הוא הקורס של תומר בכר. הקורסים בשוק היום מתומחרים בין 1,000 ש״ח ל 5,000 שקלים חדשים, הקורס של תומר בכר עולה 997 שקלים לתקופה מוגבלת וגם לאחר התקופה הקורס עולה 2499 שקלים שזהו סכום הוגן ביותר בהשוואה לידע הפרקטי שרוכשים וכן בהשוואה לשאר הקורסים המוצעים בשוק.

 

לבדוק, ללמוד, להשקיע ולהרוויח

כפי שציינו קודם לכן, חשוב לבחור קורס טוב ונכון, לא עוד קורס ״בלוף״ שרק ישרוף לכם את הזמן ולא תצאו ממנו עם פרקטיקה ודרך מתוכננת קדימה. הקורס של תומר בכר קיבל שבחים רבים, מעל ל- 200 תלמידים מרוצים שמכניסים כסף כבר מסוף הקורס, אז אין מה להתבלבל – זה הקורס בשבילכם!

 

מחשבון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם