כמה עולה קורקינט חשמלי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

 קורקינט חשמלי הוא כלי התחבורה של העתיד

הנסיעה בערים הפכה בשנים האחרונות לסיוט של ממש. היעדר ההשקעה בתחבורה הציבורית יחד עם העומסים ההולכים וגדלים של כלי רכב פרטיים על הכביש, הפכו גם את הנסיעות הקצרות ביותר למאבק של שעות בפקקים. על רקע הקושי להתנייד בכל שעות היום בעזרת רכב פרטי, החל שימוש מסיבי בפתרונות אחרים כמו קורקינט חשמלי. הקורקינט החשמלי מאפשר גם לאנשים שאין להם את הכושר הגופני או הרצון לעשות שימוש באופניים, להתנייד במהירות ובנוחות בעיר. גם ד

 

מהם הפרמטרים המשפיעים על מחירו של קורקינט חשמלי?

אחד היתרונות הגדולים של קורקינט חשמלי הוא המחיר. בשונה מרכב פרטי, הקורקינט החשמלי אינו צורך דלק, דרישות הביטוח שלו קטנות יותר, והוא פשוט לתחזוקה. בנוסף, מחירו הבסיסי של קורקינט חשמלי הוא זול ביותר ביחס לרכב פרטי, ונע סביב 2,000 ש"ח ומעלה. קביעת המחיר הסופית נשענת על מספר פרמטרים עיקריים, הכוללים בין השאר:

  • הנדסת אנוש: קורקינט חשמלי יקר יחסית יהיה לאו דווקא זה שהינו בעל העוצמה הגדולה ביותר, אלא זה הנוח ביותר לשימוש. הנוחות של הכלי תאפשר לעשות בו שימוש מגוון יותר ולנסוע בו למרחק גדול יותר. הנדסת האנוש המהווה פרמטר חשוב בקורקינט חשמלי כוללת אפשרות להתאמת גובה ההגה, רוחב מאחזי הידיים ואורך פס העמידה. השקעה בפרטים הללו תשמור על בריאותכם ועל נוחותכם בעת הנסיעה.
  • נפח המנוע: קורקינטים חשמליים מוגבלים במהירות הנסיעה שלהם בישראל על פי תקנות ממשלתיות. עם זאת, עדיין ישנו הבדל בין קורקינט בעל מנוע עוצמתי לכזה בעל מנוע פשוט. ההבדל נעוץ בעיקר ביכולת של הכלי להסיע נוסע במשקל כבד יחסית, וביכולת שלו להתמודד עם עליות חדות.
  • ניידות: אחת מצורות השימוש העיקריות בקורקינט חשמלי היא הנסיעה אל הרכבת וממנה אל היעד. כדי לעשות זאת, על הקורקינט להיות קל משקל ומתקפל בצורה נוחה.

לפרמטרים אלו יש השפעה מכרעת על מחירו הסופי של הכלי.

 

אל תתפשרו על בטיחות הרכיבה

נושא נוסף שאסור להתפשר עליו הוא בטיחות הרכיבה בקורקינט החשמלי. מדובר בכלי חדשני יחסית, ולכן תקנות הבטיחות עדיין מנסות להתמודד עם השימוש בו, ולעצב חוקי שימוש לבטיחות הנוהגים. חשוב מאוד לרכוש בנוסף לקורקינט קסדה איכותית, שתגן על ראשכם במקרה של נפילה. חבישת קסדה, למרות חוסר הנוחות, יכולה לעשות את ההבדל בין נזק מוחי בלתי הפיך לנפילה שתסתיים בטיפול מהיר במיון ושחרור הביתה. לפיכך, הקפידו לרכוש קורקינט חשמלי מייצרן איכותי, כזה שתוכלו לתת בו אמון ולהיות בטוחים שהכלי שרכשתם, שהוא כלי רכב לכל דבר, יפעל בצורה טובה ובטוחה לאורך זמן.

שני אנשים רוכבים על קורקינט

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם