כמה עולה שבוע בקפריסין? כל התשובות בפנים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה שבוע בקפריסין כדאי שתדעו שאין תשובה אחת, אלא מספר תשובות בהתאם לנופש שאתם מעדיפים. היינו אומרים שזה כמו תשובה לשאלה "כמה עולה חליפה ליתום" ושהכל תלוי בכם.

למשל, אם אתם חובבי קמפינג – הלינה תעלה לכם כנראה מעט, אבל העובדה שתצטרכו להכין את הארוחות שלכם לבד תייקר את החופשה. מצד שני, הזמנה של נופש במלון בסגנון הכל כלול תיחשב לזולה אבל השירות צפוי להיות גרוע.

 

מעוניינים בנופש כשר? התכוננו לשלם יותר…

וכמובן – מי שמעוניין בנופש כשר צפוי להוצאות הגבוהות ביותר, בעיקר הודות לעובדה שרוב המדינות אינן מותאמות לאורח החיים היהודי מבחינת אוכל כשר, מקווה, בתי כנסת וכו'.

יתרה מזאת – הזמנת מקומות במלונות הקרובים למסעדות כשרות, מקוואות ובתי כנסת נחשבת ליקרה כי מן הסתם אתם לא היחידים המעוניינים בכך.

אמנם תמיד אפשר להיעזר בבתי חב"ד ברחבי העולם, אבל כדי להגיע אליהם תצטרכו לשכור רכב, לעשות שימוש בתחבורה ציבורית או במוניות – מה שכמובן מייקר את עלות החופשה.

כמה עולה שבוע בקפריסין

מה קורה בקפריסין?

גם בתחום הזה קפריסין אינה שונה משאר מדינות העולם, כך שעלות של שבוע באי היא נגזרת של ההעדפות הרצונות שלכם.

גם בתחום הנופש הכשר קפריסין דומה לשאר העולם. למרות שבקפריסין יש אוכלוסייה מוסלמית שאינה אוכלת חזיר, אבל היא מרוכזת בקפריסין התורכית שנחשבת לפחות מפותחת מבחינה תיירותית. וכמובן – החלאל המוסלמי אינו נמנע מעירוב של חלב ובשר באותה מנה…

בנוסף, קפריסין אמנם היא קרובה לישראל (פחות משעה טיסה) ויש בשטחה 3 בתי חב"ד (בפאפוס, בלימסול ובקפריסין התורכית), אבל ההגעה אליהם קשה.

למשל, אם הזמנתם לינה באיה נאפה שנחשבת לבירת המסיבות של קפריסין – תאצלו לנסוע יותר משעה לבית חב"ד הקרוב בעיר לימסול.

 

אז מה עושים?

הפתרון הטוב ביותר לכל מי שמחפש נופש כשר בקפריסין היא לצאת מהקופסא, כלומר להפסיק לקחת אתו קופסאות שימורים לחו"ל ולהכיר את האתר קושר בוקינג.

באמצעות האתר תוכלו להזמין ארוחות כשרות, טעימות ומזינות ברמה של מסעדה לכל מקו שבו תהיו, כך שעליכם רק את מספר המנות המבוקש ולהתחיל ליהנות.

המנות מגיעות אליכם וניתנות לחימום בכל תנור, כך שאתם נהנים משקט נפשי ומבלים בקפריסין בלי לדאוג איפה תהיה הארוחה (הכשרה) הבאה שלכם. המשמעות היא שאתם מתמקדים בחופשה ולא דואגים מבחינת האוכל.

ואם אתם חושבים שרק הצבא צועד על קיבתו – אתם לצערנו טועים ומטעים כי גם חופשה טובה קמה ונופלת על אוכל משובח.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם