כמה עולה שולחן קק"ל

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מהם שולחנות קק"ל

אנשים רבים אוהבים אחת לתקופה להפיג את השגרה המשמימה של הלימודים או העבודה. הפוגות אלו, כוללות טיול או פיקניק מהנה בלב הטבע. לחלופין, רבים מאתנו להם אין את הזמן להשקיע ולצאת אל הטבע, ירצו להתרענן בצורה דומה בגינתם הפרטית.

על מנת להפוך את חווית השהייה בטבע או בגינה למיטבית, אנשים רבים מחפשים לקנות אביזרים שונים שנועדו להפוך את הפיקניק או הישיבה בטבע לקלים לביצוע.

האביזרים המרכזיים ביתור לצורך זה, הם שולחנות קק"ל. שולחנות אלו, העשויים מעץ עמיד, משתלבים בצורה מלבבת עם הגינה או פארק הטבע בו ממקימים אותם. בעזרת שולחנות אלו, ניתן יהיה בקלות לשבת עם חבריכם האהובים למנגל או לארוחה קלה.

אנשים רבים מחפשים את המקומות האיכותיים והמקצועיים ביותר לרכישת שולחנות מסוג זה. בדיוק לשם כך, נפרט בפניכם את המחירים והעלויות השונים של שולחנות הקק"ל.

 

עלויות מרכזיות לפי סוגים

שולחן ילדים

אם תרצו להזמין שולחנות עבור ילדים בגילאי 2 עד 7, בממדים קטנים יותר מממדי השולחנות אותם אתם מכירים משמורות הטבע, תוכלו לרכוש אותם במחיר של כ- 400 ש"ח. אם יהיה ברצונכם  להוסיף לשולחן צבע, עלות השולחן תיוקר בכ- 200 ש"ח. במידה ותרצו לשנות את גובה השולחן ולהתאימו לילדים בגיל מעט מבוגר יותר, יהיה עליכם להוסיף עוד כ- 50 ש"ח.

 

שולחנות סטנדרטיים

קיימים שני סוגי שולחנות קלים ונוחים יחסית לניוד, שמחירם ממוצע ביחס לשאר השולחנות. שולחנות קק"ל אלו מגיעים בשתי מידות מרכזיות. האחת, שולחן באורך ורוחב של 150 ס"מ, שעלותו היא כ- 750 ש"ח. עלות צביעה של שולחן מסוג זה היא כ- 250 ש"ח. שולחן נוסף מסוג זה הוא שולחן קק"ל באורך של 180 ס"מ ורוחב של 155 ס"מ. את שולחן זה ניתן לרכוש בעלות של כ- 850 ש"ח ועלות צביעתו זהה לזו של האחרון.

 

שולחנות מונגשים

סוג נוסף של שולחנות קק"ל הוא, שולחן קק"ל מונגש לנכים. שולחנות מסוג זה, נועדו לאפשר לציבור הנכים, המתניידים באמצעות כיסאות גלגלים, להתיישב בצורה נוחה וקלה סביב פאותיהם החיצוניות של שולחנות הקק"ל יחד עם החברים והמשפחה בטבע או בגינה הפרטית. שולחנות אלו מגיעים ברוחב של 75 ס"מ ובאורך של 2.2 מטרים. עלות שולחן מסוג זה היא כ- 2000 ש"ח. ניתן יהיה לרכוש את השולחן להרכבה עצמית וכתוצאה מכך עלותו תופחת לכחצי מעלותו המקורית.

עבור כלל השולחנות, קנייה בעלות גבוהה מ- 9,500 ש"ח, תזכה את הקונה במשלוח חינם.

 

חשיבות הקנייה מחברה איכותית

על מנת לקבל תמורה הולמת למחיר אותו תשקיעו בקניית שולחנות הקק"ל, מומלץ לרכוש את השולחנות השונים מחברה מקצועית ומוכרת. החברה המומלצת לשם כך היא חברת "'woodlee", המתמחה בתחום עיצוב וייצור מוצרי עץ, באיכות ללא פשרות.

 

רהיט

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם