כמה עולה שידות איפור מעוצבות אצל ליאו עיצובים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בלי ששמת לב, מוצרי האיפור שלך השתלטו אט אט על חדר השינה, על השידה בסלון ועל השירותים – ובאף אחד מהם לא קיימת התאורה המושלמת לפנים שלך.

האיפור מלכלך ומבלגן כל דבר שהוא נוגע בו והגיע הרגע שהתחלת לשקול לתת לו מקום כבוד משל עצמו, שידה שהתאורה בה תציג הכל, ותאפשר חגיגה של ניסויים בטיפוח באופן מרוכז.

 

מה חשוב שתכלול שידת איפור?

מראה

מראה טובה שתהיה בגובה שיתאים לך או לחלופין לישיבה על שרפרף תואם. חשוב לשים לב בקניית השידה לאור הנתון בחדר, ולחשוב עוד קודם איפה תמקמו את השידה כך שהתאורה תפגע במראה בצורה האידאלית ביותר.

בחדרי שינה רבים התאורה החיצונית והנורה בחדר לא מספיקות כדי להאיר את כל הפגמים בפנינו, ובמצב כזה רצוי לקנות שידת איפור שמגיעה עם נורות סביב המראה. במרבית דגמי השידות המראה מחוברת מראש לשידה, ומעוצבת בהתאם לנראות השידה עצמה.

בליאו עיצובים תוכלו למצוא שידות שכוללות תאורה סביב המראה במחירים הוגנים לחלוטין ואף נמוכים מהשידות שלא כוללות תאורה (1,700 -2,400 ₪).

 

מרחב לכל מוצרי האיפור 

בין אם זוהי שידה רחבה שיהיה בה די מקום לסדר את מוצרי האיפור שלך, ובין אם אלו מגירות – חשוב ששולחן האיפור ייראה מסודר בעינייך, ושיהיה מקום לכל דבר כך שהשימוש יהיה נוח ולא מסורבל. תנאי זה כמובן משתנה מבחורה לבחורה ובין כמויות האיפור שכל אחת מחזיקה.

רוחב השידה הוא המשפיע העיקרי על המחיר – שכן הוא כולל גם את גודל המגירות ובשידות מסוימות גם מגירות תחתונות נוספות. אם חדרך קטן ומוצרי האיפור שלך מעטים, אין סיבה שלא ללכת על שידה צנועה יותר שלא תתפוס מקום רב. בליאו עיצובים תוכלי למצוא שידות קומפקטיות בכ- 1,500 שקלים, יפות ואלגנטיות שמכילות מגירות רחבות ומראה זהובה ופשוטה.

 

למה עוד כדאי לשים לב?

החומר ממנו עשויה השידה 

שידת איפור מטרתה להתלכלך, ולכן מראש חובה לבחור אחת שעשויה מצבע שמתנקה בקלות. הרי בסיום כל ערב היא לא תיראה כפי שנראתה בבוקר וכדי שלא תלכלכו את המרפקים בפעם הבאה שתתאפרו – מוטב למצוא שידה שבעזרת העברת מגבון מהירה, תחזור לקדמותה בקלילות.

שידות איפור שנצבעות בתנור בשכבות צבע ולכה הנן קלות ביותר לניקוי וחסינות בפני פגמים לטווח הארוך.

שידת איפור היא אמנם קניית מותרות, אך אם את חובבת איפור ומשקיעה בכך זמן רב – היא תורמת רבות לנוחות שלך בחלל ביתך. כמו בכל קנייה, קיים הצד שבוחן את הנתונים הפרקטיים של המוצר, אך לא פחות מכך אופן העיצוב והשתלבותו עם שאר הרהיטים בבית – משחק תפקיד מפתח. אם החלטת שזו קנייה שחשוב לך לבצע, לכי על זה עד הסוף, ואל תתפשרי על שידה שתתן לך נחת בעין ובחדר.

 

אישה מתאפרת

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם