"כמה עולה שירות ניקיון משרדים?"

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מעוניינים לקבל שירות מיקור חוץ של שירות ניקוי משרדים אולם חוששים מנושא המחיר? במאמר הבא נבצע סקירה של נושא העלויות, כך שתוכלו להבין בדיוק על מה אתם משלמים ומהם המרכיבים של המחיר הסופי אותו תקבלו.

 

כמה עולה שירותי ניקוי משרדים וממה המחיר מורכב?

בעשור האחרון עבר ענף ניקוי המשרדים שינויים משמעותיים, וזאת לאור כניסה של חברות מובילות בתחומן אשר מציעות שירות של מיקור חוץ לצורך ניקוי משרדים. מדובר בשירות מקצועי הנעשה בהתאמה אישית לצרכים שלכם כבעלי החברה, ועל כן מדובר בשירות אשר הוא בגדר חובה בעבור כל חברה או בית עסק. עם זאת, אחד הנדבכים המשמעותיים לצורך יצירת קשר נוגע כמובן לעלות. התשובה איננה מוחלטת, וזאת לאור העובדה כי העלות של שירותי ניקוי משרדים משתנה בהתאם להיקף שעות העבודה, גודל המשרד וכן תוספות אותן ניתן לקבל במסגרת החתימה על הסכם, החל מצוות ניקוי קבוע אשר מגיע בכל יום למשרד ועד לניקוי יסודי הנערך אחת לתקופה לצורך תהליך חיטוי. בנוסף, מצבת כוח האדם אשר תוצב במשרד לצורך הניקוי מרכיבה גם היא את העלות, ועל כן מדובר בעלויות אשר מתחילות במאות שקלים ויכולות להגיע גם לאלפים, תלוי כאמור בגודל המשרד, כוח האדם, תדירות הניקוי וכן השירותים אותם אתם מקבלים במסגרת ההתקשרות.

משרד נקי

 

כיצד ניתן להוזיל בעלויות של שירותי ניקוי משרדים?

כאמור, אין תשובה מוחלטת לנושא העלות של ניקוי משרדים, אולם ניתן לומר כי באמצעות השוואת מחירים בין החברות השונות ניתן לקבל בסופו של דבר הצעת מחיר משתלמת. בנוסף, כל חברה מציעה קשת רחבה של שירותים בהתאמה אישית, ולכן מומלץ לחשוב לעומק על הצרכים התפעוליים של המשרד, כל זאת בכדי לשלם בסופו של דבר בעבור שירות מיקור חוץ איכותי ומיומן. מסקירה של אתרים מתמחים עולה כי ניקוי משרד בגודל של 100 מ"ר ומעלה יעלה בין 700-1,800 ₪, משרד בגודל של עד 100 מ"ר יעלה בין 650 ₪-1,400 ₪, ניקוי תריסים וחלונות (המחיר משתנה בהתאם לגובה, במידה ונדרש ניקוי חיצוני בגובה העלות גבוהה יותר) בין 200 ₪-1,200 ₪. עם זאת, מדובר במחירון כללי אשר איננו תקף לכל החברות, ולכן רק לאחר יצירת קשר עם חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום תוכלו לקבל הצעת מחיר המותאמת לצרכים שלכם, בהתאם למחירון משתנה.

 

קבלת הצעת מחיר בעבור שירותי ניקוי משרדים – הגיע הזמן להכיר את הטובים ביותר

ישנן חברות ניקוי כמו https://office-cleaning.co.il אשר מאפשרת לכם לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית בעבור ניקוי משרדים, כל זאת מתוך מטרה לשרת את המטרות התפעוליות של העסק ומתוך מטרה לספק סביבת עבודה נקייה ומסודרת, לאורך זמן. לקבלת הצעת מחיר, לחצו על הקישור, השאירו פרטים ונציג מטעם החברה ישוב אליכם בהקדם.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם