כמה עולה שיש גרניט למטבח הבית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בשנים האחרונות נהוג לקרוא לכל משטחי העבודה למטבח "שיש", על אף שרובם המוחלט אינו עשוי משיש אמיתי, אלא מעובדים בידי אדם.

שיש הגרניט הוא בין משטחי העבודה הבודדים שעשויים משיש שנחצב ממעמקי האדמה, ויתרונותיו בהתאם.

מהו בעצם שיש הגרניט וכמה הוא עולה?

 

שיש גרניט

אבן הגרניט הינה סלע הנוצר במעמקי אדמה, תחת לחצים גבוהים וטמפרטורות גבוהות מאוד. כתוצאה מכך, מדובר באבן קשה, חזקה מאוד ודחוסה, שכמעט ואינה מכילה נקבוביות. אבן הגרניט נחצבת ועוברת תהליך שיוף וליטוש עד שהיא הופכת למשטח שיש מרהיב ואיכותי למטבח.

 

יתרונות שיש הגרניט

  1. ייחודיות – מכיוון שמדובר בשיש המיוצר מאבן טבעית, אין משטח שיש גרניט שזהה לאחר. שיש הגרניט מגיע במגוון רחב מאוד של גוונים, כך שתוכלו למצוא את המשטח שלכם בקלות מתוך המבחר.
  2. עמידות גבוהה מאוד – שיש גרניט עמיד לחום ולשריטות בזכות תהליך ההיווצרות שלו באדמה, ההופך אותו לחזק ועמיד מאוד. בחירת שיש גרניט למטבח שלכם תפתור אתכם משימוש בתחתיות סירים וקרשי חיתוך, אם תרצו בכך.
  3. נראות ותחזוקה – שיש הגרניט כמעט ולא נשחק ויראה כמו חדש לאורך שנים רבות, מה גם שהתחזוקה שלו קלה מאוד; מאחר ואין בו נקבוביות רבות הוא אינו סופח כתמים.

 

חסרונות שיש הגרניט

  1. אם אתם אוהבים להיות בשליטה על התוצאה, כנראה שבחירת שיש גרניט למטבח שלכם פחות תתאים לכם. מאחר ושיש הגרניט אינו משטח מעובד, אלא טבעי, יש לכם שליטה מעטה יחסית על הדוגמא והגוונים הסופיים של משטח העבודה.
  2. מחיר שיש הגרניט הוא בין היקרים למשטחי עבודה למטבח. אולם בגלל היתרונות שלו, הוא הבחירה האולטימטיבית למי שמבשל במטבח שלו הרבה.

 

כמה עולה שיש גרניט?

תמחור משטחי עבודה למטבח נעשה לפי מטר, כך שקחו בחשבון שהמחיר נקבע בסופו של דבר לפי גודל המטבח שלכם וכמות משטחי העבודה שאתם זקוקים להם. מחיר שיש גרניט למטר מתחיל מאלף שקלים ומעלה, בהתאם לדגם הספציפי שבחרתם. אל תשכחו כי מחיר השיש אינו כולל את מחיר ההתקנה, שגם את התשלום עליה צריך לקחת בחשבון מראש. בחירת מתקין שיש מקצועי יכולה לחסוך לכם כסף, כיוון שמתקין מנוסה ידע לעשות שימוש נכון ולא מבוזבז במשטחי העבודה כך שלא תצטרכו להזמין משטחי שיש שחלקים גדולים מהם יישארו ללא שימוש.

 

לסיכום

ישנו מגוון גדול של משטחי עבודה למטבח, אך הם אינם משטחי שיש טבעיים על אף שנהוג לכנות גם אותם כשיש. שיש הגרניט הינו שיש טבעי אמיתי הנחצב ממעמקי האדמה ועובר תהליך עד אשר הופך למשטח עבודה בעל דוגמא ייחודית שלא ניתן לשחזר. יתרונותיו של שיש הגרניט משמעותיים לאלה שנוהגים לעשות שימוש רב במטבח – הוא עמיד לחום ולשריטות, וקל לניקוי. מחירו של שיש הגרניט הינו בין הגבוהים למשטחי עבודה למטבח, אך מהווה בחירה חכמה למטבח.

 

חלל מעוצב

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם