כמה עולה שליחויות בגוש דן

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לא פעם, אנשים מדווחים על כל מיני תקלות וכשלים המתרחשים במהלך שליחויות עסקיות. משלוחים לעסקים, בין אם עבור רשתות קמעונאות או רשתות מזון ואתרי מכירות באינטרנט, מחייבות את השליחים המקצועיים ביותר, תוך היצמדות מוחלטת ללוחות הזמנים של הלקוחות.

במקרים בהם אתם תרים אחר משלוחים לעסקים, שליחויות משפטיות או שליחויות מכל סוג אחר, כדאי תמיד לשכור את צוות השליחים האיכותי ביותר שתוכלו לאתר, היות ואם החבילה שלכם תאחר מלהגיע או לא תגיע כלל, אין ספק שאתם פוגעים בלקוחות שלכם, בעצמכם ובמוניטין של העסק. בימינו, קל מאוד לפרסם ביקורות שליליות על גבי הפלטפורמות החברתיות השונות, כך שעסק שפוגע בלקוחותיו בדרך כלל "יזכה" באופן מידי לפרסום נגטיבי ברשת. בשל כך, חברת מגוון שליחויות מודעת היטב לעובדה ששליחויות מבצעים באהבה וביעילות, או לא מבצעים כלל. במקרים בהם חבילות עסקיות אינן נמסרות או נמסרות לאחר עיכוב רב, חברת השליחויות נפגעת, בית העסק מוסר החבילה נפגע, הלקוח שאמור לקבל את החבילה נפגע. אין ספק כי מדובר בתחום רגיש, תחום שליחויות לעסקים קטנים וגדולים.

איש שליחויות

כמה עולה שירותי משלוחים בגוש דן 

כאשר אנו מדברים על שליחויות מהיום להיום המחיר מותאם לפי משקל החבילה לדוגמא:

שליחה של חבילה קטנה או מכתב בתוך העיר תעלה לשולח בין 30 ל-70, מדובר בחבילה של עד קילו אחד בלבד.
שליחה של חבילה עד 20 ק"ג תעלה לכם בין ₪50-100 בגבולות העיר שלכם.
אם אתם צריכים לשלוח כבר משהו יותר גדול – מעל ל-20 ק"ג תצטרכו לשלם בין 100 ל-₪20 למשלוח בטווח העירוני שלכם. 
אך ברגע שזמן המשלוח גדל תוכלו לשלם פחות בטווח של 40 ל- 100.

חברות שליחויות מומלצות, בדרך כלל יחזיקו אמצעים חדישים עבור משלוחים מכל הסוגים. בין אם יש צורך לנייד חבילות כבדות או מסמכים, חברת משלוחים עסקיים מומלצת תמיד תדע לספק לכם את המענה המדויק ביותר. לעיתים, ישנו צורך להוביל מסמכים באמצעות אופנועים, ובפעמים אחרות יש להוביל חבילות מרשתות הקמעונאות ורשתות המזון, מה שמצריך סוג אחר של תחבורה וניוד.

משלוחים עסקיים צריכים להתבצע באמצעות אמצעי תחבורה חדישים ביותר, היות וכל עיכוב בדרך אינו מתקבל על הדעת. במקרים בהם החבילה מתעכבת מלהימסר, בדרך כלל ללקוח לא ישנה אם זה בגלל רכב משלוחים שנתקע בצידי הדרך, או בגלל שליח שהחמיץ את יעדו. כל שיעניין את הלקוח, זה האם החבילה נמסרה או לא. משלוחים עסקיים עשויים להיות משלוחים משפטיים, משלוחים לאתרי מכירות באינטרנט, משלוחים לרשתות המזון ועוד.

מסירות משפטיות רגישות ושירות משלוחים עסקיים

בכל מקרה שיש צורך לנייד חבילות ולמסרן ליעד מבוקש, כדאי תמיד לבדוק האם צוות השליחים ממוקצע מספיק והאם הצוות מספק שירות משלוחים עסקיים בפריסה ארצית. איתרתם חברת משלוחים המספקת שירות בפריסה ארצית? כנראה בחרתם בחברת שליחויות בעלת אמצעים וכזאת המסוגלת לספק לכם תוצאות מהירות ויעילות.

אין ספק, לא פעם, ישנו צורך להוביל מסמכים מאוד רגישים, שמצריכים את צוות השליחים האיכותי ביותר. במקרים מסוימים, מידע משפטי עשוי להיות כה רגיש, עד שגורלן של חברות ובתי עסקים, אנשים וארגונים – מוטל על כף המאזניים. במקרים אלו, חברת שליחויות משפטיות תדע לספק לכם את השירות החשאי ביותר והיעיל. אל תתפשרו על איכות המשלוחים שלכם, שכרו חברת שליחויות המסוגלת לספק לכם שליחויות מורכבות מהיום למחר.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם