כמה עולה שמיכות פוך מבית HEAVEN?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

המחיר של שמיכת פוך איכותית מבית HEAVEN מתחיל החל מ – 119 ₪ ומגיע עד 349 ₪, שהמחיר נקבע בהתאם לגודל השמיכה (שמיכה זוגית או שמיכת יחיד) .

רק רגע אחד לפני שאתם רצים להזמין שמיכת פוך, יש עוד כמה דברים שכדאי שתדעו, במיוחד בתחום כל כך מורכב שיש לא מעט מותגים שמציעים לכם שמיכות פוך.

 

שמיכת פוך – לא רק בחורף

עד היום היה נהוג לחשוב שכל שמיכות הפוך צריכות להתחבא להן אי שם בארון בחלק העליון (שאיש לא מגיע אליו בלי שרפרף וגם נסתרות מהעין) ומוציאים אותן רק בימי החורף הקרים.

אבל המציאות בישראל שונה מאוד, החורף כאן הוא לא משהו שלא ניתן לעבור אותו בלי שמיכת פוך, ואנו רגילים בעיקר לימי קיץ חמים מאוד.

לכן, שמכות הפוך האיכותיות מבית HEAVEN מציעות לכם מרקם מיוחד ונעים במיוחד שתוכלו להתכרבל בו גם בימי הקיץ מבלי להרגיש יותר מידי חם. (אבל כל זה בתנאי ואתם מאלו שאוהבים לישון עם מזגן פעיל במשך כל הלילה).

אם המזגן יפעל במשך כל הלילה בגלל שאתם במצב שינה, הגוף לא זז ולכן הוא לא מתחמם ומרגיש את קור המזגן, מכאן ששמיכת פוך שתדאג לכם לעבור את הלילה בנעימים היא הפתרון המושלם עבורכם.

 

שמיכת פוך של HEAVEN  – תופרים לכם שלמות

אחד הדברים החשובים ביותר בשמיכת פוך, הוא כמובן חומרי הגלם ממנה היא עשויה מחומרים איכותיים ללא פשרות, מילוי אחיד שמתפרש לכל חלקי השמיכה ומאפשר לכם להרגיש תפוקת חום אחידה בכל חלק של השמיכה.

אבל זה לא נגמר רק בחומרי הגלם, חשובה גם התפירה, הרבה מאוד חברות המייצרות שמיכות פוך לא משקיעות באיכות התפריה, לכן ייתכן ותראו שפתאום השמיכה מתחילה להיפרם, מותג השמיכות המתקדם בעולם של HEAVEN מביא לכם טכנולוגיית תפירה מתקדמת במיוחד וחזקה דיה לעמוד בכל מצב ותנאי קיצוני, גם לאחר ניקוי ישב של השמיכה ואפילו כביסה עדינה.

התפירה לא נגמרת רק בחוטים המיוחדים והחזקים ביותר שתוכלו למצוא, אלא גם ביכולת לתת מגע נעים גם בקצוות השמיכה שמאפר לכם תחושה נעימה בכל מצב בו תהיו מכוסים.

 

שמיכת פוך – אל תהיו כבדים

היום הרבה מאוד מותגים של שמיכות פוך לא לוקחים בחשבון את החשיבות של משקל השמיכה, אבל המותג של HEAVEN לא מקלים ראש בשום חלק בעיצוב וייצור השמיכה, השמיכות מיוצרות עם חומרי הגלם הנתונים לכם תחושת קלות בשמיה, תחושה שלא תרגישו את השמיכה כלל מבחינת המשקל, היא תאפשר לכם תזוזה נעימה בתוך השמיכה, המילוי עצמו עשוי מחומר סינטטי הנקרא הולופיל D-6 שמשקלו לא עובר את ה 400 גרם לכל מטר רבוע, מה שאומר שבקלות ונחות לא תמצאו שמיכה שתוכל להתחרות בשמיכות המיוחדות של HEAVEN .

לסיכום

רגע אחד לפני שאתם נרדמים בנעימים עם שמיכת פוך איכותית, כדאי מאוד לבחור שמיכה שתתאים לכם, כדאי לעבור על הקטלוג המלא ולבחון איזה שמיכה יותר מתאימה לכם.

לעוד מוצרי שמיכות אתם יכולים לעבור לאתר של HEAVEN  ותגלו עולם מלא של מוצרי טקסטיל המיוצרים באיכות הטובה ביותר ובמחירים הוגנים במיוחד.

אישה ישנה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם