כמה עולה שעונים לגבר: 4 דברים שכדאי לדעת לפני רכישה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

האם הסתכלת למטה על מפרק כף היד לאחרונה וחשבת כמה נחמד אם היה שם שעון חדש ויפה?

בטח שמעת שאתה יכול להשיג שעונים איכותיים במחיר נהדר, וזה נכון במקומות מסוימים.

אבל מאיפה אתה מתחיל, ואיך אתה יודע שאתה מקבל שעון איכותי?

שעון חדש הוא רכישה מרגשת, ואתה רוצה לוודא שאתה מקבל את השעון המושלם עבורך. יש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון והרבה טריקים שצריך להיזהר מהם. להלן מדריך קניית השעון האולטימטיבי שיעזור לך למצוא את השעון שאתה רוצה.

 

בחר עיצוב

כמובן שההחלטה העיקרית בקניית שעון היא העיצוב. שעונים מגיעים בכל צורה, גודל וצבע שאפשר להעלות על הדעת, ולכן זה עניין של להחליט איזה סוג מראה אתה רוצה. האם אתה מעדיף נועז או מלוטש, אלגנטי או זוהר?

אתם כן רוצים לוודא שתקבלו שעון שיתאים היטב למלתחה היומיומית שלכם. אם הארון שלך מלא בצבעים עזים, בדגמים מודגשים ואביזרים נועזים, קבלת שעון שעושה רושם גדול יותר עשוי לעבוד בשבילך. עם זאת, אם הסגנון שלך נוטה להיות מעט יותר שמרני, עליך לבחור שעון שיהיה עדין ואלגנטי.

 

חשוב על הפונקציונליות

עליכם גם להחליט אילו פונקציות אתם רוצים שהשעון שלכם יקיים. בדומה לעיצוב והחומרים, ישנם פונקציות שעון המתאימות לכל צורך. משעוני צוללנים לשעונים צבאיים, לשעוני ספורט ועד שעונים חכמים, אתה יכול לבחור את הפיצ'רים שלך.

חשבו כיצד אתם מתכננים להשתמש בשעון זה ואילו כלים אתם מוצאים את עצמכם משתמשים בחיי היומיום. אם תרצו לקום לפני הזריחה ולצאת לטייל, אולי תרצו שעון עם אזעקה ומצפן. אם אתה רץ מושבע, עליך לחפש שעון עם צג דופק ותפקוד מד צעדים.

 

החלט על התקציב שלך

כשמדובר בתחום של שעונים לגבר, אתה יכול להוציא כמה שאתה רוצה. אתה יכול להשיג שעון עמיד למים בסכום של 50 שקל, או לקבל רולקס בסך 50,000 $. כמה אתה מוציא תלוי בתקציב שלך ובמה שאתה מחפש בשעון.

לפני שתתחיל להסתכל בשעונים, עליך להחליט כמה תרצה להוציא על השעון החדש שלך. כמה חשוב לך שיהיה לך שעון מאוד איכותי? על אילו תכונות אתה מוכן להתפשר כדי למצוא שעון בתקציב שלך?

 

התבונן בחומרים

אחת ההחלטות הגדולות האחרות שתצטרכו לקבל היא מאיזה חומר אתם רוצים שהשעון שלכם יהיה עשוי. בהתאם למראה אליו תרצו להגיע, עליכם להחליט בין מספר חומרים. אתה רוצה גם לוודא כי חומר השעון שאתה בוחר הוא באיכות הגבוהה ביותר.

 

לסיכום,

שעון באיכות טובה הוא ביטוי לאינדיבידואליזם שלך. קנו רק שעון שאתם הולכים ליהנות ממנו ואוהבים ללבוש. אם אתה לא נהנה לענוד את השעון שלך – בזבזת את הכסף שלך. בחרו בעצמכם מכיוון שהוא אמור לשקף את אישיותכם, שעון היד מוצג ללא הפסקה. שעונים הם רכישות מעשיות שניתן ללבוש במשך עשרות שנים. שעון יד עדין יכול להצביע על אבן דרך או הישג – כמו סיום לימודים או קבלת העבודה הראשונה שלך. זה נשאר על היד שלך כתזכורת למה שהשגת.

 

גבר עונד שעון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם