כמה עולה תחפושת לפורים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ניתן לשדרג תחפושת עם אביזרים לפורים ולחסוך בעלויות

בחירת תחפושת לפורים יכולה להיות משימה מאתגרת, גם עבור ההורים וגם עבור הילדים. הרצון לתת לילד הזדמנות לביטוי עצמי, מתנגש פעמים רבות עם הצורך של המשפחה לנסות לצמצם את ההוצאות הכרוכות ברכישת תחפושת חדשה בכל שנה. אחת הדרכים להתמודד עם האתגר הזה, היא פשוט על ידי שדרוג תחפושות קיימות בעזרת אביזרים לפורים. אביזרים לפורים מאפשרים לכם לשנות תחפושת ישנה באופן מהותי מבלי להיכנס להוצאות גדולות, ולתת לילד או לילדה הרגשה שקיבלו תחפושת חדשה. חשוב שהילדים יהיו שותפים לבחירת האביזרים הללו, מאחר וכך ירגישו שהתחפושת עונה על רצונותיהם.

 

מהם הפרמטרים המשפיעים על מחירה של תחפושת לפורים?

מחירן של תחפושות לפורים כמו גם אביזרים לפורים משתנה מהותית בהתאם למספר פרמטרים,  שיכולים להכפיל ואף לשלש את מחיר התחפושת. לפני רכישת תחפושת, כדאי שתכירו את הפרמטרים המשמעותיים ביותר:

  • תאריך הרכישה: חנויות התחפושות והאביזרים עמוסות בלקוחות בימים שלפני מסיבות הפורים. אפשר להבין שהביקוש הגדול גורם לעלייה במחירים. אם תקנו את התחפושת לשנה הבאה רגע לאחר מסיבת פורים הנוכחית, תיהנו ממחירים מוזלים ואטרקטיביים במיוחד.

 

  • פופולאריות התחפושת: בכל שנה מככבות תחפושות שונות בעולמם של הילדים. הפופולאריות של התחפושת מושפעת ממובילי דעה ומאירועי תרבות כמו יציאת סרט חדש לאקרנים. ככל שהתחפושת פופולארית יותר, כך מחירה יהיה גבוה יותר. מותגי תחפושות שונים נמצאים לעיתים תחת בעלות של יבואן מסוים, שיש לו בלעדיות על המותג וביכולתו לנקוב במחירים גבוהים ככל שירצה.

 

  • חומרי הגלם: גם חומר הגלם ממנו עשויה התחפושת משפיע על מחירה. תחפושות רבות מיוצרות מבדים זולים שמתבלים מהר, ולכן מחירן יהיה זול. לעומתן, תחפושות המכילות מרכיבים קשיחים, בדים איכותיים או אביזרים נלווים מובנים, יהיו יקרות יחסית.

 

  • מיקום החנות: ישנו הבדל משמעותי במחירים בין חנויות באזורים שונים בארץ. כמו כל קנייה, רכישת תחפושת בקניון במרכז עיר גדולה תהיה כרוכה בעלות גבוהה לעומת רכישה של אותה תחפושת בחנות בפריפריה.

 

  • הגיל של קהל היעד: מחיר התחפושת משתנה על פי גיל המתחפש הצעיר. פעוט בן שנה-שנתיים לא יתווכח עם הוריו על תחפושת כזו או אחרת. לעומת זאת, ילד בן 5-6 יכול להתעקש לגבי תחפושת ספציפית, מה שמעניק לחנות כוח מיקוח גדול יותר.

 

  • איזו הפעלה תהיה באירוע: אם מדובר בהפעלה של אמן חושים לפורים או שמדובר הפעלה שהיא יותר קופצנית וכך גם התחפושת צריכה להיות בהתאם.

תחפושת ארנב

 

אם כבר להשקיע בתחפושת – אל תתפשרו על האיכות

כאשר רוכשים תחפושת לפורים, מומלץ שהיא תהיה באיכות גבוהה, בעיקר אם רוצים להשתמש בה בשנה הבאה. ההמלצה רלוונטית גם לרכישת אביזרים לפורים כמו שרביטים, כובעים ועוד. אם תרכשו תחפושת באיכות ירודה, היא עלולה "להתפרק" כבר בפעם הראשונה שהילד ילבש אותה. חשוב מאוד לרכוש את התחפושות שלכם מספק אמין ומוכר, עם ניסיון עשיר בתחום ועם קהל לקוחות מרוצה. מחירה של תחפושת איכותית לפורים השנה צפוי לנוע בין 200 ל-400 ש"ח, בתלות בפרמטרים המצוינים לעיל.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם