כמה עולה תמלול הקלטות ומה ההבדלים בין השירותים השונים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם אתם קוראים את המאמר הזה, כנראה שיש לכם צורך בשירותי תמלול מכל סוג שהוא.

במאמר הבא נעזור לכם להבין מהם הפרמטרים השונים לפיהם חברות תמלול מקצועיות מצליחות לתמחר תמלול על כל סוגיו וסגנונותיו ומהם הקווים המנחים העיקריים.

ולפיכך לעזור לכם להבין האם התמלול הספציפי שלכם הוא מורכב או "קל", ובכך לתת לכם עוגן ומושג בפני חברת התמלול אליה פניתם.

 

באילו מקרים מגישים בקשה לתמלול?

שירותי תמלול עולים כצורך בכל מיני סוגים של מקרים ופורמטים, למשל: הנגשת שיחה כראייה לבית משפט, תמלול ישיבות של תאגידים או חברות גדולות, תמלול שיחות טלפון עסקיות ותמלול אקדמאי.
צרכני שירותי התמלול מגיעים ממגוון רחב של עולמות: עורכי דין, מתווכים, ניהול לשכה, מזכירים, מנהלי כוח אדם וכו'.

 

על פי מה קובעים מחיר תמלול?

איכות הסאונד

חברת תמלול טובה היא בעלת טכנולוגיה המאפשרת לה להגביר את איכות הסאונד ובכך מאפשרת לה להבין כל מילה שנאמרת, אך זה דורש זמן ולכך מייקר את מחיר התמלול.

 

דדליין

ככל שדחיפות שלכם בתמלול תהיה גבוהה יותר, כך תתייקר עלות התמלול.

 

מספר הקלטות

הגשת הקלטה אחת מרוכזת, והגשת כמה הקלטות קצרות נפרדות, ישפיעו באופן ישיר על מחיר התמלול, מהסיבה הפשוטה שלכל תמליל יש לצרף תצהיר חתום של משפטן.

 

שיחות טלפון

אם מדובר שיחת טלפון התמלול יהיה זול, מכיוון שהדוברים ברורים, בשונה מדיונים רבי משתתפים, והשמע באיכות גבוהה.

 

הקלטות ארוכות

הקלטות ארוכות מאפשרות לחברת התמלול גמישות בנושא תמחור העבודה. הבירוקרטיה היא אחת.

 

אפשרויות תמחור:

לפי עמוד:

היתרון המרכזי הוא שאינכם משלמים על "זמן מת" שהתרחש בשיחה אלא רק על מה שנאמר בפועל. החיסרון הוא שאי אפשר לדעת כמה עמ' זה יצא מראש ולכן המחיר אינו קבוע מראש.

לפי דקה:

היתרון הוא שהמחיר ידוע מראש, החיסרון הוא שתמחור זה אינו מתאים לכל שיחה. שיחה עם נציג שירות לקוחות בו המתנתם 20 דק' למענה חבל לשלם מחיר לפי דקה.

גלובלי:

כלומר ידוע מראש. היתרון העיקרי הוא השקט הנפשי שלכם, אתם יודעים מראש כמה התמלול הולך לעלות ולפי כך מקבלים החלטה. החיסרון הוא שרוב הפעמים, אם אין לכם מספר רב של הקלטות, תמחור לפי שיטה זו יצא לכם יקר יותר מתמחור לפי עמוד.

בסופו של דבר, לכל חברה יש מחיר מינימום ללקיחת עבודה, וזאת מהסיבה הפשוטה שאותו המתמלל שמקבל את העבודה, צריך להקדיש זמן רב לאפיון השיחה, זיהוי הקולות השונים, הבנת הקונטקסט, הגהה, וכמובן הוצאת חוות דעת משפטית. לפיכך, קשה יותר לתמלל כמה שיחות קצרות, משיחה אחת ארוכה.
כשאתם בוחרים חברת תמלול, תשאלו את השאלות הנכונות, הבינו את אופי וצרכי התמלול שלכם, ותערכו סקר שוק מקדים. לפרטים נוספים כנסו לאתר דר לוגי.

 

כתיבה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם