כמה עולה תסרוקות לאירועי ערב?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

זה לא סוד כי תסרוקת לאירוע ערב יכולה לעלות מאות שקלים, בעבור ערב חד פעמי. כיצד תוכלי להקל בעלויות ולעשות בעצמך תסרוקת לאירוע? כל הפרטים במדריך.

אישה בלונדינית

תסרוקת לאירועי ערב אצל ספר מקצועי – הכיני את הארנק

כל אחת רוצה להיראות באירוע מיליון דולר, ובדיוק משום כך רבות מאיתנו מוציאות לעיתים מאות שקלים בעבור תסרוקת מהודקת הנעשית באמצעות ספר מקצועי. אם בעבר התסרוקות אותן עשינו לאירועים נשמרו באלבום המשפחתי בלבד, כיום בעידן הרשתות החברתיות בו כל תמונה מאירוע הופכת לתמונה המופצת לאלפי גולשים, כל אחת רוצה לקבל תסרוקת חלומית וחד פעמית אשר תשאיר אפקט של וואו. לכן, אם בעבר נדרשת ללכת לספר מקצועי בעבור תסרוקת הכוללת לדוגמא פן לשיער חלק עולה בין 50-170 ש"ח, פן גלי 80-200 ₪, תסרוקת ערב מתחילה ב 300 ₪ ויכולה להאמיר גם ליותר מכך במידה ונעשה שימוש בתוספות שיער. מדובר באלמנט אשר מכפיל באופן משמעותי את העלות הכללית של התסרוקת, ולכן יש לקחת זאת בחשבון בעת יצירת קשר עם ספר/ית מקצועיים אשר יכולים לבצע את התסרוקת במספרה או אצלך בבית, ממש רגע לפני האירוע. בנוסף, יש לקחת בחשבון כי העלות של תסרוקת ערב נקבעת לרוב גם ע"פ העומס. כך לדוגמא, ספר מבוקש עשוי לבקש סכום משמעותי בתקופת הקיץ העמוסה בה הביקוש לתסרוקות ערב עולה, ובהתאם גם המחיר. עם זאת, באמצעות השוואת מחירים ניתן להוזיל באופן משמעותי את העלויות, כמו גם בהזמנה מראש המתבצעת אל מול הספר.

כיצד ניתן לעשות תסרוקת ערב באופן עצמאי?

עידן הרשתות החברתיות מאפשר כיום לכל אחת לקבל טיפים מקצועיים מספרים וכן חובבי עיצוב שיער, באופן נגיש ופשוט. למעשה, הרשת מלאה במדריכים מצוינים אשר מקנים אפשרות ללמידה עצמית המאפשרות לימוד של טכניקות ייחודית אותן ניתן לעשות בבית ובאופן עצמאי תוכלי לחסוך ולקבל תסרוקת מצוינת, במינימום מאמץ. כיצד? להלן כמה סגנונות עיצוב שיער לאירוע אותו תוכלי לאמץ בבית:

  • פן חלק – באמצעות שימוש בפן מקצועי תוכלי לעשות לעצמך פן חלק, בחמש דקות בלבד. בכדי להתחיל בתהליך חלקי את השיער לארבע קבוצות, ומרחי באמצעות האצבעות מעט סרום. אחזי את המברשת המעוגלת בזווית של 45 מעלות והתחילי להבריש את השיער מלמעלה למטה, והימנעי מהתקרבות עם הפן לאזור הקרקפת. אחזי בכל קבוצת שיער עד לקבלת מראה מוחלק. להשלמת המראה פזרי מעט סרום עם כריות האצבעות.
  • קוקו מוגבה – אחזי קבוצת שיער מרכזית והברישי אותה כלפי מטה, לצורת יצירת נפח. לאחר הברשה קלה אחזי בעדינות את קצוות השיער, וקשרי באמצעות גומייה שקופה. להשלמת המראה העבירי עם מעט קרם קצוות שיער וגלגלי אותן לצורך יצירת מראה גלי בקצוות, וניתן להוסיף גם סרט הנקשר בצמוד לגומייה.
אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
טיפול פנים
סקולפטרה

סקולפטרה היא שילוב של העולם המתקדם של חומרים ביולוגיים ועולם הקוסמטיקה: זהו טיפול פנים חדשני

קרא עוד »