כמה עולות דירות יד 2 בחיפה בממוצע לעומת תל אביב

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אחרי שנים רבות על עבודה קשה, חיסכון ועזרה מההורים אתם נמצאים, בשעה טובה, בשלב שבו אתם רוצים לקנות דירה יד 2? יש לכם התלבטות בין חיפה לתל אביב ואתם רוצים לדעת כמה זה באמת עולה? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות.

 

מה משפיע על המחיר של דירה יד שניה?

בין אם אתם מחפשים דירות למכירה בחיפה ובין אם אתם רוצים לראות דווקא דירות יד 2 בתל אביב, חשוב להבין שיש לא מעט גורמים שיכולים להשפיע על המחיר. לדוגמא, מה גודל הדירה? ואיפה בדיוק בעיר היא ממוקמת? האם זו באמת דירה משומשת או שזו דירה חדשה מקבלן? ובנוסף, האם זו דירה שעברה שיפוץ בזמן האחרון? כל הגומרים האלה יכולים להשפיע על השאלה כמה בסופו של דבר תשלמו, אך יש עוד נתונים שצריך לקחת בחשבון. לדוגמא, האם יש זכויות בניה בדירה? והאם יש לה חניה צמודה או לא? בעיר כמו תל אביב חניה צמודה לדירה יכולה להשפיע בצורה משמעותית ביותר על המחיר ועל כדאיות הרכישה. בנוסף, השאלה כמה דירות יש בבניין בדרך כלל תשפיע גם היא על העלות וגם השאלה האם הגישה אל הדירה נוחה או לא יכולה להיות משמעותית. אם, לדוגמא, מדובר על דירה ישנה שנמצאת בקומה הרביעית ואין בבניין מעלית, הרי שהדירה תעלה פחות מאשר דירה שנמצאת בבניין חדש שיש בו גם מעלית.

 

איך מחפשים היום דירות יד שניה?

זה לא משנה אם אתם פתוחים לאפשרויות נוספות מעבר לדירה בחיפה או בתל אביב או שאתם רוצים לגור רק באחת משתי הערים האלה. מה שבטוח זה שאתם תוהים איך באמת כדאי לחפש בעידן שבו אנחנו חיים את דירת החלומות שלכם. האם כדאי לפנות אל מתווכים שונים? האם רצוי לחפש את הנכס לבד? אומנם אין על כך תשובה אחת שיכולה להיות נכונה עבור כולנו, אך מצד שני, אתם כן יכולים להיות בטוחים שאונליין יש כמה אפשרויות שכדאי לכם להכיר. היום כמעט כל חברת תיווך מנהלת גם אתר אינטרנט אינפורמטיבי שמוביל אתכם לאינספור מודעות מעניינות לגבי דירות יד 2. לכן, אם תבחרו לכם אתר מקצועי שמנוהל על ידי חברת תיווך אמינה, אין ספק שזו תהיה דרך טובה למצוא את הדירה שאתם מחפשים.

 

על מה באמת כדאי להתפשר?

רוב האנשים יצטרכו בסופו של דבר להתפשר קצת כשהם קונים דירה, כי כמו שכולנו יודעים, מחירי הנדל"ן בארץ מאוד גבוהים. לכן, עוד לפני שאתם יוצאים לחיפוש אחר דירת החלומות שלכם, כדאי יהיה להחליט על מה אתם מוכנים להתפשר. האם תתפשרו על גודל הדירה? על החניה כדי לגור במרכז תל אביב? או שאולי על הנוף בחיפה כדי ליהנות מדירה שהיא קצת יותר חדשה? שווה לתת על כך את הדעת ורק אחרי שהדברים ברורים לכם לצאת לחיפוש המרגש.

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם