כמה עולות קניות בקניון שפתוח בשבת

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אחד מבילויי השבת האהובים על הישראלים הוא לבלות במרכז קניות או בקניון שפתוח בשבת.

כמה עולות קניות בקניון שפתוח בשבת?  על כך במאמר הבא.

 

אלו קניונים פתוחים בשבת?

בילוי במרכז קניות או קניון פתוח בשבת הוא הזדמנות לערוך קניות בין אם מדובר על בגדים או בין אם מדובר על קוסמטיקה, חשמל או צרכים אחרים. בשבת יש יותר זמן להסתובב בנחת, ללא לחץ וללא פקקים ועומס, למצוא חנייה וליהנות מקניות. הקניונים הפתוחים בשבת הם: קניון שבעת הכוכבים בהרצליה, גרנד קניון בחיפה, אייס מול באילת, פארק מול ברעננה ועוד רבים אחרים. על מנת לדעת מה הן שעות הפתיחה ולדעת אלו קניונים נוספים פתוחים בשבת ברחבי הארץ מומלץ להיכנס לאינטרנט ולבדוק.

 

כמה עולות קניות בקניון שפתוח בשבת?

עלות קניות בקניון פתוח בשבת אינה שונה מהעלות בימי חול בהתאם למותגים אותם רוכשים ועל פי הצרכים. ישנן חנויות רבות בהן ניתן למצוא מבצעים מעניינים ולרכוש בזול. ההבדל מיום חול הוא שבשבת יש זמן להשוות מחירים בין החנויות, לשוטט בנחת וליהנות מחוויית קניה רגועה יותר. בקניונים הפועלים בשבת יש גם מתחמים בהם הילדים יכולים ליהנות מפעילות כמו הצגות, סרטים, ג'מבורי וכד', בתי קפה להפוגה ומסעדות המתאימות לכל המשפחה. ההוצאות בקניון הן בהתאם למה שצורכים ולכן מומלץ לתקצב יום בילוי מסוג זה כדי לא להיכנס להוצאות מיותרות.

 

מתי יותר אנשים מבלים בקניון?

ישנם ימים מסוימים בהם ניתן לצפות התנפלויות ועומס של אנשים בקניונים ברחבי הארץ. בשנה האחרונה הישראלים ביקרו בקניונים יותר ביום השבתון של הבחירות, לאחר הסגרים עקב הקורונה, לפני חגים ובחופשות מהלימודים. למשל, ביום שבתון הבחירות השנה הוציאו ישראלים רבים סכום של יותר ממיליארד שקל על קניות בקניונים. גם בימי הקיץ החמים מוצאים הישראלים מפלט בקניונים הממוזגים ובחורף מכסה אידיאלי מהגשם והקור. לפיכך, האפשרות להגיע בשבת לקניון נותנת הזדמנות לאנשים לא להיקלע לעומס קהל כמו בימים אחרים.

 

התו הסגול בקניונים

לאור החזרה לשגרה לאחר משבר הקורונה עדיין יש לשמור על הנחיות התו הסגול כאשר מבקרים בקניון בין אם מדובר על שבת ובין אם על יום חול. על פי ההנחיות הכניסה לקניונים היא רק עם מסיכות ותוך שמירת מרחק על מנת לא להתקהל. בקניונים פזורים סדרנים על פי הגודל שלו ששומרים על הסדר. אין צורך למדוד חום, להראות תו ירוק או תעודת מחלים, אך חובה להיות עם מסיכות. החנויות צריכות להקפיד על מרחבים מרווחים, שמירת מרחק בקופות, אלכוהול ג'ל ושילוט מתאים כמתבקש על פי החוק. גם המעליות בקניונים עדיין מוגבלות במספר אנשים ולכן יש לעקוב אחר השילוט. בנוסף, הקניונים מאווררים וממוזגים ולכן אין צורך לדאוג מעניין זה. הקפידו על ההנחיות ותיהנו!

 

מחשבון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם